Obsah:
Co je Smartsupp?
Díky doplňku Smartsupp získáte chytrý live chat pro váš e-shop, který umožňuje komunikaci se zákazníky v reálném čase. Komunikace se zákazníky přes Smartsupp chat zvyšuje zákaznickou spokojenost a objednávky, což je i měřitelné i v Google Analytics. Ovládání je velice snadné a kompletně v češtině.
Pokud používáte naše interní napojení na Smartsupp, pak doporučujeme přejít na nové propojení přes doplněk Smartsupp+. Doplněk je zdarma. Díky tomuto doplňku získáte stabilnější napojení a veškeré nové funkce a aktualizace. Interní napojení o nové funkce aktualizováno není. Pro více informací o změně nás neváhejte kontaktovat na info@shoptet.cz nebo přímo kontaktujte Smartsupp na adrese support@smartsupp.com. |
S výběrem a objednáním doplňku vám rádi pomohou kolegové na info@shoptet.cz.
Jak propojím Shoptet a Smartsupp?
Na postup, jak propojit Shoptet a Smartsupp, se můžete podívat v následujícím videu.
Jak Smartsupp nastavím?
Je třeba se zaregistrovat nebo přihlásit k existujícímu účtu v administraci e-shopu v sekci Propojení → Smartsupp (obrázek 01).

obrázek 01
Chat se následně začne zobrazovat v pravém dolním rohu vašeho e-shopu. Po dokončení registrace se vám objeví další možnosti nastavení (obrázek 02):
- Přejít do dashboardu: umožní rychle přejít do administrace Smartsuppu. Tlačítko se zobrazuje v pravém horním rohu.
- Odpojit Smartsupp účet: umožní odhlášení připojeného účtu. Tlačítko se zobrazuje vpravo nahoře.
- Identifikace: pokud bude volba aktivní, tak v případě registrovaného a přihlášeného zákazníka uvidíte v administraci Smartsuppu kontaktní údaje.
- Skrýt v objednávkovém procesu: umožní skrytí okna chatu v košíku.
- Skrýt na mobilním zařízení: deaktivuje chat pro mobilní zařízení.

obrázek 02
Jak ovládat chat Smarstupp?
Do chatu se přihlašujete přes administrační rozhraní Smartsupp chatu.
Pokud zvolíte kartu Návštěvníci, uvidíte zde přehled návštěvníků vašich stránek. Můžete si jejich konverzace rozkliknout a reagovat na ně.
V levém panelu se vám budou zobrazovat upozornění na nové zprávy. Pokud změníte stav chatu v levém horním rohu na offline, pak je třeba, aby klient zanechal svůj e-mail, abyste mu mohli zaslat odpověď.
Kde najdu další informace o Smartsupp?
Veškeré další informace o této službě, včetně dokumentace a návodů, najdete v centru nápovědy Smartsupp.