Obsah:
Uvažujete o přechodu z Upgates na Shoptet? Pokud ano, doplněk Převod dat z Upgates do Shoptetu vám snadno a rychle přenese data o objednávkách, zákaznících a produktech.
Postačí pouze doplněk propojit s administrací Upgates a spustit přenos vybraných dat. Dokončen je v rámci několika minut a po jeho dokončení vám přijde notifikace na e-mail. Díky doplňku ušetříte desítky hodin času, které byste strávili přenosem dat pomocí importů nebo ručně.
Co doplněk umožňuje přenést?
V rámci napojení je možné převést data o:
- objednávkách,
- produktech a cenících,
- kategoriích,
- zákaznících,
- zařazení do zákaznických skupin.
Více informací o tom, co konkrétně je v jednotlivých skupinách dat přenášeno, najdete v odstavci Co je pro jednotlivé skupiny dat přeneseno?.
Nad rámec tohoto partner mime digital zajistí hromadné přesměrování URL adres, aby nedošlo ke ztrátě pozic ve vyhledávačích, hromadné odeslání e-mailu pro reaktivaci hesel přenesených zákaznických účtů a přenos rubrik, článků a dalšího podobného obsahu. |
Jak data pomocí doplňku přenést?
Krok 1
- Objednejte zdarma doplněk Převod dat z Upgates do Shoptetu.
- Přejděte do administrace svého původního e-shopu na Upgates do sekce Doplňky → API.
- Klikněte na tlačítko + Přidat v pravém rohu.
- V novém okně vložte název přenosu.
- Pro všechno kromě poslední položky Stav ponechte zvolenou hodnotu Čtení a zápis. Pro položku Stav přepněte na hodnotu Pouze čtení (obrázek 01).
obrázek 01
Krok 2
- Ve druhé záložce prohlížeče si otevřete administraci Shoptetu a sekci Propojení → Migrace Upgates do Shoptetu.
- Po založení propojení zkopírujte z administrace Upgates URL exportu a vložte ji v administraci Shoptetu do pole Upgates URL (obrázek 02).
- Následně se vraťte do administrace klikněte na jeho detail a postupně zkopírujte hodnoty z polí Login a Klíč API do odpovídajících polí Upgates Login a Upgates API klíč v administraci Shoptetu (obrázek 02).
- Změny uložte.
obrázek 02
Krok 3
- Na záložce Nastavení vyberte data, která chcete přenést (obrázek 03).
- Pro zahájení přenosu dat zaškrtněte volbu Zahájit import po kliku na uložit? a stránku uložte.
V případě, že bude aktivní možnost Chcete napárovat zákaznické skupiny na zákazníky během importu?, je třeba před jeho spuštěním přejít do sekce Zákazníci → Skupiny a zde založit skupiny se stejnými názvy jako používáte pro zákaznické skupiny na Upgates. Pokud během přenosu nebude zákaznická skupina nalezena, zákazníci z ní budou automaticky umístěni do výchozí zákaznické skupiny. |
obrázek 03
Co je pro jednotlivé skupiny dat přeneseno?
Objednávky
- číslo objednávky,
- jméno a příjmení zákazníka,
- e-mailová adresa,
- telefonní číslo,
- fakturační adresa,
- doručovací adresa,
- položky objednávky,
- kód produktu,
- název produktu,
- počet kusů v objednávce,
- cena za kus,
- sleva,
- DPH,
- celková cena,
- způsob dopravy,
- způsob platby,
- celková cena za objednávku.
Produkty
- kód produktu,
- Název produktu,
- Krátký popis,
- Podrobný popis,
- Fotogalerie produktu,
- Záruka:
- V případě, že používáte jiné záruky, než které jsou založeny jako systémové, je třeba je založit se stejným jménem jako používáte v původním e-shopu. Více v článku Záruční doby.
- Druh položky,
- Viditelnost produktu,
- Varianty produktu,
- Standardní cena (s DPH),
- Cena (s DPH),
- Akční cena (s DPH),
- Akce od - do,
- Nákupní cena (s DPH),
- sazba DPH,
- Jednotka:
- V případě, že používáte jiné jednotky, než které jsou založeny jako systémové, je třeba je založit se stejným jménem jako používáte v původním e-shopu. Více v článku Jednotky.
- Hmotnost,
- Stav skladu:
- Pokud používáte více skladů, sklady musí být ručně založeny i v administraci Shoptetu se stejným jménem jako používáte v původním e-shopu. Více najdete v článku Více skladů.
- Strom kategorií,
- Popisné parametry,
- Parametry pro filtrování,
- Příplatkové parametry,
- Tag “title”,
- Tag “description”,
- Příznaky (štítky),
- EAN,
Zákazníci
- jméno a příjmení,
- adresa zákazníka,
- název společnosti,
- IČO,
- DIČ,
- e-mailová adresa,
- telefonní číslo.