Automatická odpověď
Po přihlášení do RoundCube přejděte do Nastavení. V levém bočním menu vyberte záložku Filtry. Poté klikněte ve sloupci Filtry na ikonku ve tvaru plus (červeně označen). Otevřela se nabídka vytvoření filtru (obrázek 01):
- Pojmenujte uvedený filtr. Bez názvu jej nepůjde uložit.
- Vyberte ze seznamu akcí možnost Odpovědět se zprávou.
- Vyplňte obsah zprávy, který chcete, aby v automatické odpovědi odcházel.
- Do kolonky Mé e-mailové adresy zadejte e-mailovou adresu, ze které se má automatický odpověď odeslat.
Po dokončení úprav klikněte na tlačítko Uložit. Automatická odpověď začne v pořádku fungovat.

obrázek 01
Přeposílání a posílání kopií zpráv
Po přihlášení do RoundCube přejděte do Nastavení. V levém bočním menu vyberte záložku Filtry. Poté klikněte ve sloupci Filtry na ikonku ve tvaru plus (červeně označen). Otevřela se nabídka vytvoření filtru (obrázek 02):
- Pojmenujte filtr, bez názvu jej nepůjde uložit.
- Vyberte ze seznamu akcí možnost Přeposlat zprávu na (zpráva se přepošle na novou adresu, ale ve stávající schránce nezůstane), nebo Odeslat kopii zprávy na (zpráva se odešle na novou adresu a zároveň zůstane ve stávající schránce).
- Zadejte e-mailovou adresu, na kterou budou zprávy odesílány.
Po dokončení úprav klikněte na tlačítko Uložit. Automatické přeposílání nebo posílání kopií začne v pořádku fungovat.

obrázek 02