Obsah:
Pokud začínáte s provozováním e-shopu a hledáte způsob, jak snadno spustit e-shop na doméně bez starostí se změnou záznamů a technickým nastavením, v tomto článku se dozvíte víc. S doménou u registrátora Websupport zkrátíte čas pro převod e-shopu na doménu na minimum.
Jaké jsou výhody domény od Websupportu?
- Není potřeba ručně měnit záznamy domény.
- Vše nastavíte u Websupportu během několika vteřin.
- U Shoptetu stačí uvést jen název vaší domény.
- Zrychlení a zjednodušení celého procesu.
- Dostupné řešení pro CZ a SK projekty.
- Za toto propojení nic neplatíte navíc, stačí mít doménu registrovanou přes Websupport.
Jaké jsou předpoklady pro spuštění?
Než začnete se spouštěním e-shopu na vlastní doméně od Websupportu, je třeba splnit následující předpoklady:
- Máte zvolenou a zaregistrovanou doménu u Websupportu.
- Doména smí obsahovat maximálně 63 znaků a musí být bez diakritiky, např. www.domena-eshopu.cz.
- Máte u nás funkční e-shop v ostré verzi, tzn. provedli jste už objednávku služby Shoptet. E-shop v současné době běží na adrese
http://nejakecislo.myshoptet.com/
.
Jak přenesu e-shop na doménu?
Začněte s přesunem přímo v administraci Websupportu.
- Otevřete si záložku Služby a vyhledejte doménu, na které chcete provozovat svůj e-shop.
- V menu vyberte možnost DNS.
- Ocitnete se v nabídce pro Rychlé nastavení.
- Najděte pole Shoptet a klikněte na Nastavit (obrázek 01).
- Akci potvrďte tlačítkem Potvrdit. Počkejte 5-15 minut, aby se mohla změna projevit na serverech Websupportu. Tím je na straně Websupportu vše hotovo.

obrázek 01
Přesuňte se do administrace Shoptetu, kde celý proces dokončíte. Vstupte do umístění Nastavení → Hosting → Přesun na doménu. Zde vyplňte název své domény a klikněte na tlačítko Pokračovat (obrázek 02). Následně vás systém přesune rovnou na krok číslo 3. Zde klikněte na tlačítko Potvrdit.

obrázek 02
Zobrazí se vám hláška, která vás informuje o tom, že vám přijde na e-mail zpráva o úspěšném přesunu na doménu. Počkejte cca 5 minut než se změny projeví. Tím je proces hotov.
Jestliže se vám e-shop zobrazuje stále na staré doméně, zkuste vyprázdnit mezipaměť prohlížeče tlačítky Ctrl + Shift + Delete nebo Ctrl + F5 (pro Windows), nebo Shift + Cmd + Delete (pro MacOS). |
Co dělat, když chci využívat e-mailové schránky Shoptetu?
Pokud chcete využívat e-mailové schránky Shoptetu, pak stačí změnit MX záznamy na straně Websupportu na hodnoty mx1.myshoptet.com (priorita 10)
a mx2.myshoptet.com
(priorita 20)
.
Více informací o nastavení MX záznamů se dozvíte přímo v nápovědě Websupportu v článku Nastavení MX záznamů u jiného poskytovatele.