Pokud začínáte s provozováním e-shopu a hledáte způsob, jak snadno spustit e-shop na doméně bez starostí se změnou záznamů a technickým nastavením, v tomto článku se dozvíte více. S doménou u registrátora Websupport zkrátíte čas pro převod e-shopu na doménu na minimum.
Než začnete se spouštěním e-shopu na vlastní doméně od Websupportu, je třeba splnit následující předpoklady:
http://nejakecislo.myshoptet.com/
.Začněte s přesunem přímo v administraci Websupportu.
Přesuňte se do administrace Shoptetu, kde celý proces dokončíte. Vstupte do umístění Nastavení → Hosting → Přesun na doménu. Zde vyplňte název své domény a klikněte na tlačítko Pokračovat (obrázek 02). Následně vás systém přesune rovnou na krok číslo 3. Zde klikněte na tlačítko Potvrdit.
Zobrazí se vám hláška, která vás informuje o tom, že vám přijde na e-mail zpráva o úspěšném přesunu na doménu. Počkejte cca 5 minut než se změny projeví. Tím je proces hotov.
Jestliže se vám e-shop zobrazuje stále na staré doméně, zkuste vyprázdnit mezipaměť prohlížeče tlačítky Ctrl + Shift + Delete nebo Ctrl + F5 (pro Windows), nebo Shift + Cmd + Delete (pro MacOS).
Pokud chcete využívat e-mailové schránky Shoptetu, pak stačí změnit MX záznamy na straně Websupportu na hodnoty mx1.myshoptet.com (priorita 10)
a mx2.myshoptet.com
(priorita 20)
.
Více informací o nastavení MX záznamů se dozvíte přímo v nápovědě Websupportu v článku Nastavení MX záznamů u jiného poskytovatele.