Obsah:
K čemu slouží Datum doručení?
Jedná se o funkci, která je přímo spojená s dostupnostmi produktu a jejich zobrazením v detailu produktu. Slouží k tomu, aby se zákazník dozvěděl, kdy by mohl mít objednávku u sebe doma. Díky tomu se dají ještě více podpořit prodeje. Pokud zákazník objedná zboží později než v uvedený čas, posune se datum doručení o další den.
Datum doručení se zákazníkům zobrazuje v detailu produktu poblíž ceny a skladové dostupnosti (obrázek 01). Může se zobrazovat také u produktu přímo v košíku.

obrázek 01
Jak nastavit Datum doručení?
Přejděte do administrace Nastavení → Produkty → Zobrazení, sekce Datum doručení. Zde máte několik možností nastavení (obrázek 02):
- Zobrazit v detailu produktu: Datum doručení se zobrazí v detailu produktu
- Zobrazit v košíku: Zaškrtnutím se datum doručení zobrazí v košíku. Datum vychází z nejdelší doby dodání jednotlivých produktů.
- Časový limit: Lhůta, do které musí zákazník provést objednávku, aby byly zadané termíny doručení platné od aktuálního dne. Pokud zákazník nakoupí později, bude e-shop počítat s datem doručení posunutým o další den.
- Doručení o sobotu / v neděli a o svátcích: Zaškrtnutím se budou tyto dny započítávat mezi dny, kdy je možné zboží doručit.
- Poznámka k doručení: Obsah tohoto pole se objeví po najetí na datum doručení. Máte zde možnost datum doručení upřesnit.

obrázek 02
Přejděte do administrace Nastavení → Produkty → Dostupnosti, kde jsou dva sloupce (obrázek 03):
- Naskladnění v hodinách udává termín, ve kterém očekáváte zboží u vás na skladě.
- Doručení v hodinách je termín, ve kterém se zboží už bude nacházet u zákazníka. (V případě, že nechcete ukazovat žádný údaj, nastavte 0. Kolonka s datem doručení se pak u produktu nezobrazí).

obrázek 03