Opuštěný košík

Díky doplňku Opuštěný košík můžete mít přehled o zákaznících, kteří vložili zboží do košíku, ale objednávku nedokončili. Zjistíte, v jakém kroku košík opustili a co v něm nechali. Tyto zákazníky pak můžete kontaktovat pomocí automatického e-mailu a motivovat je nákup dokončit.

S výběrem a objednáním doplňku vám rádi poradíme na info@shoptet.cz.

Opuštěný košík

V záložce Opuštěné košíky můžete u každého košíku zjistit, do jakého kroku objednacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili (obrázek 01).

Obrázek 01
Obrázek 01

Doplněk Opuštěný košík sbírá data pouze o registrovaných zákaznících, kteří v době opuštění košíku byli do svého účtu přihlášeni.  

V rámci jednotlivých produktů pak můžete analyzovat, kde byla možná příčina opuštění košíku (cena, nedostatečný popis, nekvalitní fotografie atd.). Pravděpodobnost, že se zákazník vrátí a objednávku dokončí, můžete zvýšit jeho kontaktováním například pomocí automaticky odesílaných e-mailů.

Automatické e-maily košíku

V záložce Nastavení zvolte, jestli se mají automatické e-maily odesílat (zatržítko Odesílat e-maily automaticky). Vyberte, kolik dní po opuštění košíku se má e-mail odeslat. E-maily odchází vždy v 19 hodin večer (obrázek 02).

Obrázek 02
Obrázek 02

Jak upravit automatický e-mail košíku?

Obsah automatický e-mailů můžete upravovat a přizpůsobit podle sebe. Automatizovaně tak vybídnete zákazníky, ať objednávku dokončí. K návratu na váš e-shop je můžete motivovat například slevou nebo jinou výhodou.

Šablonu e-mailu košíku naleznete v Nastavení → Emaily → Automatické zasílání v záložce Systémové akce pod názvem Opuštěný košík. Po kliknutí na název můžete zvolit příjemce a způsob odeslání (přímý adresát, kopie, skrytá kopie).

Po kliknutí na tlačítko Editovat šablonu můžete upravit znění zprávy pro zákazníky (obrázek 03).

Obrázek 03
Obrázek 03