Díky Celkovým statistikám získáte ucelený přehled o dění na e-shopu za zvolené časové období. Celkové statistiky zobrazují všechny zásadní informace jako obrat, počet objednávek nebo počet prodaných kusů na jednom místě.
Pro zobrazení statistik přejděte do sekce Statistiky → Celkové statistiky v administraci vašeho e-shopu (obrázek 01).
obrázek 01
V horní části naleznete filtr, ve kterém můžete vybrat:
- Stav objednávky: lze filtrovat konkrétní stavy objednávek. Můžete tak zobrazit statistiky pouze pro vyřízené objednávky nebo ty stornované.
- DPH: určuje, jestli se obrat a průměrná hodnota objednávky zobrazí bez DPH nebo včetně DPH.
- Časové období: pomocí polí Datum od / Datum do lze nadefinovat vlastní rozsah nebo lze vybrat předdefinované období.
Po navolení filtrů můžete sledovat:
- Počet objednávek,
- Obrat,
- Průměrnou hodnotu objednávky,
- Prodané kusy.
V sekci Produkty najdete deset nejprodávanějších produktů ve vašem v e-shopu za zvolené období. Zákazníci pak zobrazují deset nejaktivnějších zákazníků, kteří vám za zvolené období udělali na e-shopu nejvyšší obrat.
Pod nadpisem Značky je seznam deseti nejprodávanějších značek včetně počtu kusů a obratu za zvolené období.
Slevové kupóny generují soupis deseti nejpoužívanějších kupónů za zvolené období. V tabulce je počet použití a celková hodnota objednávek pro jednotlivé kupóny.