FAQ Propojení

Co mám dělat, když můj feed není validní?

XML feed je třeba upravit. Pomoci vám s tím může váš programátor nebo se můžete obrátit na programátory z řad našich partnerů. Ti vám feed rádi upraví. S převodem feedu na validní podobu vám také může pomoci doplněk Napojení na dodavatele.

Mohu si upravit feed pro Google Nákupy, Heureku, Zboží a Glami?

Ano, i podobu systémově generovaných feedů lze do určité míry ovlivnit. Možnosti nastavení pro každý feed najdete v příslušné sekci v záložce Propojení. Rozsáhlejší zásahy do feedu jsou pak možné přes externí služby nebo programátory

Je možné kategorie pro Google, Heureku, Zboží a Glami k produktům importovat?

Tyto kategorie je vždy třeba nastavit a přidat ručně. Uděláte to v Produkty → Kategorie na záložce Kategorie produktu. Tam klikněte na vybranou kategorii/podkategorii. Po kliknutí se otevře její detail. Nastavení provedete na záložce Doplňková nastavení. Pokud chcete nastavit pro produkty v jedné kategorii napárovat různé kategorie, je to možné v detailu produktu v sekci Pokročilé.

Jaké platební brány mohu použít?

Můžete použít například tyto platební brány: Shoptet Pay, PayPal, ComGate, Twisto Pay+, GoPay+, ThePay. Úplný výpis dostupných platebních bran najdete na Shoptet Doplňcích. Napojení na Shoptet Pay je pak v rámci našich tarifů zcela zdarma. 

Jaký je rozdíl mezi dropshippingem a fulfillmentem?

Dropshipping je prodejní systém, se kterým se obejdete bez skladu, dopravců nebo provozovny. Na svém e-shopu prodáváte za maloobchodní ceny zboží vašich dodavatelů. Jediné, o co je třeba se starat, je propagace vašeho obchodu.

Fulfillment je systém, se kterým prodáváte své zboží, ale je uskladněno ve skladu externí firmy. Díky tomu vám odpadají starosti s logistikou skladu a rozesíláním zásilek.

Potřebuji mít smlouvy s dopravci, které podporuje Balíkobot?

Ano, smlouvy jsou v tomto případě potřeba. Balíkobot vám pouze usnadní propojení, tisk štítků, sledování zásilky a mnoho dalších věcí. Více se dozvíte v článku Balíkobot.