FAQ Klientská zóna

Zůstanou mi všechna data, když změním tarif?

Ano, určitě vám zůstanou data, která jste na e-shop nahráli (tedy produkty, zákazníci, objednávky atd.). Jediné, co se změní, je nabídka doplňků.

Můžu přejít na nižší tarif?

Ano, jednoduše si vyberete a aktivujete jiný tarif. Zmizí vám doplňky, které nižší tarif neobsahuje. Zmizí také data, která přímo souvisí s doplňkem.

Od kdy mi běží účtované období?

Účtované období vám běží od prvního fakturačního dne. Ten najdete uvedený na své faktuře, která vám přijde e-mailem. Více informací najdete v článku Tarif, platby, faktury a obchodní podmínky.

Jak si objednám doplněk?

Doplněk si můžete objednat dvěma způsoby. Prvním z nich je objednání přímo z administrace, kdy si v záhlaví otevřete Účet → Doplňky a služby. Podle vašeho současného tarifu a doplňků, které už využíváte, se vám vygeneruje nabídka doplňků k pronájmu. Druhým způsobem je objednání doplňků přímo z našeho tržiště Shoptet Doplňky.

Jak odinstaluji doplněk?

Doplněk snadno odinstalujete v Propojení → Správce doplňků. Tam u zvoleného doplňku klikněte na tlačítko Odinstalovat. Pokud potřebujete jen doladit nastavení, je doplněk možné pouze Pozastavit. Fakturace pozastaveného doplňku běží dál.

Jaký je rozdíl mezi interním a externím doplňkem?

Interní doplňky pochází z dílny našich vývojářů. Externí doplňky pak vytvářejí naši partneři. Více informací o doplňcích se dozvíte v článku Doplňky: způsob, jak rozšířit funkce svého e-shopu.

Můžu zákazníkům zamezit přístup na e-shop?

Ano, přístup na e-shop můžete zabezpečit heslem. Více informací najdete v článku Zabezpečení vstupu heslem.

Proč musím mít v patičce ikonku s logem Shoptetu a odkazem?

Ikonka s logem ukazuje, že e-shop je postavený na naší platformě. Je jako náš autorský podpis. Navíc, pokud ho uvidí vaši zákazníci, poslouží jako záruky kvality vašeho e-shopu. Budou vědět, že jsou na správném místě.

Jak změnit majitele e-shopu?

Poté, co nový e-shop koupíte nebo prodáte, je třeba, aby fakturace chodila na novou fakturační adresu. Podrobný postup najdete v článku Správci obchodu. Tipy, co dalšího si při prodeji nebo koupi ohlídat, najdete v článku Prodej e-shopu

Kdo mi poradí a pomůže s nastavením e-shopu?

S fungováním e-shopu vám může pomoci někdo z našich partnerů, kteří jsou odborníci na školení.

Jak vypovědět e-shop u Shoptetu?

Mrzí nás, pokud jste se e-shop rozhodli ukončit. Výpověď podáte zasláním oznamovacího e-mailu na info@shoptet.cz. O ukončení e-shopu můžete požádat výhradně z e-mailu, který je veden u majitelského účtu. Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího fakturačního období po doručení výpovědi.