FAQ Marketing

Co je to SEO a kde se nastavuje?

Nejlepší způsob, jak se ponořit do problematiky optimalizace pro vyhledávače, je přečíst si náš článek Základní SEO. Ten už vás navede dál. Pomoci vám mohou i naši partneři, kteří se na SEO specializují.

Jak funguje přesměrování odkazů?

Přesměrování URL adres slouží k tomu, abyste nepřišli o pozice ve vyhledávačích. Vyhledávače mají indexované URL adresy z vašeho e-shopu a mohou vás penalizovat, pokud směřuje odkaz na nefunkční stránku. Místo toho, aby vyhledávač uviděl prázdnou stránku, bude přesměrován na stránku s obsahem. To samé taky ocení vaši zákazníci. Můžete nastavit automatické přesměrování nebo si jednotlivá pravidla určit manuálně.

Můžu si upravit soubor sitemap.xml?

Tento soubor se generuje automaticky, není tedy možné ho upravit. K čemu slouží a kde ho najdete, se dozvíte v článku Google Search Console.

Mohu smazat hodnocení obchodu a produktu, které mi zákazník napsal?

Smazat takové hodnocení není možné. Můžete ale upravit jeho viditelnost nebo ho vůbec nemusíte schválit ke zveřejnění. To se týká hodnocení i komentářů. Více informací najdete v článku Hodnocení produktů a obchodu.

Je možné generovat slevové kupóny automaticky?

Slevové kupóny můžete generovat automaticky podle hodnoty objednávky. Nastavit můžete i výši slevy. Návod najdete v článku Slevové kupóny.

Kolik newsletterů můžu za měsíc poslat?

Jejich počet záleží na vašem tarifu. Přesná čísla se dozvíte v článku Newslettery.

Kde se mohou zákazníci přihlásit k odběru newsletterů?

Mohou se přihlásit pomocí prvku tzv. newsletter boxu. Ten slouží jen k přihlášení newsletterů z doplňku Hromadné rozesílání e-mailů. Podrobný návod na jeho nastavení najdete v článku Newslettery.

Mohu pro odesílání newsletterů používat i nějaké jiné aplikace?

Ano. Kromě našeho doplňku Hromadné rozesílání e-mailů můžete použít služby jako jsou např.: Mailchimp, Ecomail, Leadhub a další. 

Jaký je rozdíl mezi Provizním systémem od Shoptetu a AffilBoxem?

S naším Provizním systémem je třeba, abyste si své provizní partnery našli sami. Nabízí se vám tak více svobody, ale také více práce. S Affilboxem máte na výběr z existující databáze partnerů.

Kdo mi poradí a pomůže s marketingem?

Marketing je velmi široký pojem. Ale nezoufejte. Můžete se obrátit na naše partnery, kteří se vyznají v oblastech, jako jsou: marketingové strategie, analytika, linkbuilding, PPC, affiliate, copywriting a obsahový marketing, e-mailing a sociální média.