FAQ Zákazníci

Můžu mít více skupin zákazníků?

Ano, můžete. V umístění Zákazníci → Skupiny můžete přidat tolik zákaznických skupin, kolik jen chcete. Díky doplňku Velkoobchod můžete přidávat velkoobchodní skupiny, které mohou mít svá specifická nastavení. Více informací se dozvíte v článku Skupiny zákazníků.

Jak mohu segmentovat zákazníky?

S vytvářením segmentů zákazníků vám pomůže doplněk Hodnocení zákazníků. Zákazník za své počínání na e-shopu získává pozitivní nebo negativní hodnocení. Je možné nastavit akce, za které se jednotlivé body udělují i dobu trvání hodnocení.

Jak rozpoznat problémové zákazníky?

S rozpoznáním rizikových zákazníků, kteří často stornují objednávky, vám pomůže Hodnocení zákazníků.

Můžete nastavit, kolikrát bude možné stornování tolerovat. Rizikovým zákazníkům je možné objednávky automaticky stornovat, abyste se nemuseli obtěžovat jejich odbavováním ze skladu.

Funkci doporučujeme používat obezřetně.

Jde toto řazení zákazníků provádět automaticky?

Doplněk Hodnocení zákazníků umožňuje na základě nastavených pravidel řadit zákazníky do segmentů automaticky.

Co udělat, pokud chci zákazníkovi zamezit v nákupu na e-shopu?

Abyste zabránili zákazníkovi v nákupu, můžete blokovat jeho IP adresu, ze které na váš e-shop přistupoval. Je třeba si však uvědomit, že tento zákazník může použít jiné připojení s jinou IP adresu.

Jednu IP adresu navíc může sdílet více subjektů. Může to být celá firma, škola a u některých poskytovatelů internetu i celá ulice.

Můžu nastavit limit pro slevu na jednoho zákazníka?

Ano. Maximální možnou slevu můžete určit v nastavení zákaznické skupiny.

Můžu nastavit zákazníkovi povinné údaje pro registraci?

Ano, jistě. Pokud máte doplněk Velkoobchod, můžete pro registraci velkoobchodních zákazníků vyžadovat vyplnění všech údajů. Více informací najdete v článku Skupiny zákazníků.

Mohu evidovat dohromady nákupy, které zákazník provedl jako přihlášený i nepřihlášený?

Ano. Pokud zákazník použil pro své nákupy a pro registraci stejný e-mail, pak je možné všechny nákupy evidovat v jednom profilu. Návod, jak na to, najdete v článku Věrnostní slevy.

Mohu se přihlásit na e-shop jako konkrétní zákazník?

Ano, v detailu zákazníka pomocí tlačítka Přihlásit se jako zákazník. Návod najdete v článku Zákazníci.

Jde importovat hesla zákaznických účtů?

Hesla zákaznických účtů nelze importovat. Ale nebojte, v článku Import zákazníků pro vás máme krátký návod, jak si zákazník může vytvořit nové heslo.