Shoptet Helpdesk – jak nás kontaktovat

Z menu Helpdesk můžete poslat dotaz nebo požadavek na naší technickou podporu a nebo například odeslat zpětnou vazbu a nápady na vylepšení našemu produktovému oddělení. Pro otázky ve věcech tarifů nebo pořízení rozšířujících funkcí a doplňků jsou tu pro vás kolegové na e-mailu info@shoptet.cz.

Menu Shoptet Helpdesk najdete v administraci vašeho e-shopu v horní liště (jde o ikonu s otazníkem).

Odeslání požadavku na technickou podporu

V menu Helpdesk vyberte možnost Kontaktujte nás.

Na další stránce napište zprávu pro technickou podporu.

Předmět (povinný údaj) – napište výstižný předmět vaší zprávy.

URL adresa. Můžete vyplnit odkaz na konkrétní stránku vašeho e-shopu, kde se například vyskytuje vámi popisovaný problém, nebo které se týká váš dotaz. Tato informace nám může pomoci při řešení vašeho požadavku.

Snímek obrazovky / Příloha. Ke zprávě je možné vložit přílohu – například soubor importu, se kterým máte potíže, a nebo snímek obrazovky, který zachycuje vámi popisovaný problém. Ke zprávě můžete přiložit více souborů, do celkové maximální velikosti 20 MB. Jak vytvořit snímek obrazovky najdete případně v článku Jak udělat screenshot.

Umožněte přístup k vašemu projektu Shoptet týmu – zobrazuje se u e-shopů založených od 3. 2. 2025 dále, podrobnosti najdete v sekci Udělení přístupu pro Shoptet.

Komentář (povinný údaj) – text vaší zprávy.

Kliknutím na tlačítko Odeslat se požadavek dostane k naší technické podpoře.

Kopii zadaného požadavku vám pošleme na e-mailovou adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.

Zpětná vazba k systému

Máte nápad na vylepšení nějaké části našeho systému? Líbí se vám nějaká nová funkce? Nebo se vám naopak něco nelíbí a chtěli byste, abychom danou věc upravili? Budeme velice rádi za vaší zpětnou vazbu. Tu nám můžete snadno odeslat přímo z administrace e-shopu z menu Helpdesk kliknutím na položku Zpětná vazba.

Udělení přístupu pro Shoptet

Funkce udělení přístupu pro Shoptet je v tuto chvíli aktivní pouze v nových e-shopech založených na naší platformě od 3. února 2025 dále. Ve starších e-shopech založených před tímto datem tuto funkci zatím nenajdete.

Nově máte možnost udělit dočasný souhlas s přístupem zaměstnanců Shoptetu do administrace vašeho e-shopu. Cílem této změny je zvýšit zabezpečení našeho systému a zabránit neoprávněnému přístupu k vašemu e-shopu bez vašeho souhlasu.

Udělením souhlasu s přístupem našich zaměstnanců do vaší administrace e-shopu usnadníte a urychlíte vyřešení vašich požadavků a dotazů na naší technickou podporu.

Bez uděleného souhlasu do administrace vašeho e-shopu nebudeme vstupovat. Výjimku tvoří řešení závažných a urgentních situací, u kterých si vyhrazujeme právo přistoupit do vaší administrace i bez uděleného souhlasu.

Nastavení a historie přístupů

Udělit a spravovat souhlas s naším přístupem do vaší administrace můžete na stránce Externí přístup pro tým Shoptet, ke které se dostanete z menu Helpdesk kliknutím na Externí přístup.

Udělit souhlas s přístupem je možné volbou Doba trvání přístupu.

Souhlas s přístupem můžete udělit také na stránce pro odeslání zprávy na technickou podporu volbou Umožněte přístup k vašemu projektu Shoptet týmu.

Souhlas s přístupem je vždy dočasný. Udělit ho můžete na přednastavená období:

  • 1 týden
  • 1 měsíc
  • 6 měsíců
  • 1 rok

V nastavení uvidíte, do kdy udělený souhlas platí. Platný souhlas můžete zrušit a nebo prodloužit. Tlačítko Prodloužit prodlouží platnost souhlasu vždy o 1 měsíc navíc.

Přístup k stránce s nastavením a možnost udělit souhlas mají všichni správci administrace.

Historie přístupů

Na stránce s nastavením přístupu je přehledová tabulka, do které se propisují všechny akce, které kolem souhlasů někdo provedl (udělení, odstranění nebo prodloužení souhlasu). Tuto tabulku vidí pouze majitelský účet e-shopu a účty s oprávněním Manažer.