Helpdesk – jak nás kontaktovat

V sekci Helpdesk můžete naší technické podpoře zadávat vaše dotazy na funkčnost e-shopu. Pro otázky ve věcech tarifů nebo pořízení doplňků jsou tu pro vás kolegové na info@shoptet.cz.

Pokud chcete zadat požadavek na nový doplněk nebo úpravu administrace, směřujte požadavek do Roadmapy.

Jak přidat nový požadavek

Ve vaší administraci zvolte vpravo nahoře tlačítko Helpdesk. Na další stránce zvolte tlačítko Zeptat se (obrázek 01).

Obrázek 01
Obrázek 01

Na další stránce nám napište:

  • Předmět: napište výstižný nadpis pro váš požadavek.
  • URL adresa: vložte odkaz na stránku, kde se vámi popisovaný problém projevuje. Tato informace je pro nás při řešení vašeho požadavku velice užitečná.
  • Snímek obrazovky / Příloha: do ticketu můžete vložit přílohu se souborem, který je potřeba k vyřešení vašeho požadavku, např. obrázek (screenshot).
  • Komentář: co nejpřesněji popište vaši otázku nebo v čem zádrhel spočívá.

Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat a požadavek se okamžitě dostane ke kolegům, kteří začnou co nejrychleji pracovat na jeho vyřízení.

Požadavky

Všechny požadavky, které nám pomocí helpdesku odešlete jako tickety, pak najdete ve své e-mailové schránce. Odpovědi vám zasíláme na adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.