V sekci Helpdesk můžete naší technické podpoře zadávat vaše dotazy na funkčnost e-shopu. Pro otázky ve věcech tarifů či pořízení doplňků jsou tu pro vás kolegové na info@shoptet.cz.
Pokud chcete zadat požadavek na nový doplněk či úpravu administrace, směřujte požadavek do Roadmapa.
Jak přidat nový požadavek
Ve vaší administraci zvolte vpravo nahoře tlačítko Helpdesk. Na další stránce zvolte tlačítko Zeptat se (obrázek 01).

obrázek 01
Na další stránce nám napište:
- Do Předmětu napište jednoduchý popis vašeho požadavku.
- Do políčka URL adresa vložte odkaz na stránku, kde se vámi popisovaný problém projevuje. Tato informace je pro nás při řešení vašeho požadavku velice užitečná.
- Do ticketu můžete vložit přílohu se souborem, který je potřeba k vyřešení vašeho požadavku, např. obrázek (screenshot).
- Do pole komentář pak co nejpřesněji popište vaši otázku, nebo v čem zádrhel spočívá.
- Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat a požadavek se okamžitě dostane ke kolegům, kteří začnou co nejrychleji pracovat na jeho vyřízení.
Požadavky
Všechny požadavky, které nám pomocí helpdesku odešlete jako tickety, pak najdete ve své e-mailové schránce. Odpovědi vám zasíláme na adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.