V sekci Helpdesk můžete naší technické podpoře zadávat vaše dotazy na funkčnost e-shopu. Pro otázky ve věcech tarifů nebo pořízení doplňků jsou tu pro vás kolegové na info@shoptet.cz.
Pokud chcete zadat požadavek na nový doplněk nebo úpravu administrace, směřujte požadavek do Roadmapy.
Ve vaší administraci zvolte vpravo nahoře tlačítko Helpdesk. Na další stránce zvolte tlačítko Zeptat se (obrázek 01).
Na další stránce nám napište:
Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat a požadavek se okamžitě dostane ke kolegům, kteří začnou co nejrychleji pracovat na jeho vyřízení.
Všechny požadavky, které nám pomocí helpdesku odešlete jako tickety, pak najdete ve své e-mailové schránce. Odpovědi vám zasíláme na adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.