Tarify: proč nevybírat jen podle počtu produktů
Vybrat si tarif je jedna z prvních otázek, kterou budete řešit. Sice to nemusí být výběr na celý život, protože tarif lze vždy změnit, ale i tak je to něco, o čem je třeba zauvažovat. V tomto článku se dozvíte, co jsou tarify, jaké jsou jejich výhody a jak si můžete svůj tarif upravit.
Co jsou tarify?
V Shoptetu máme čtyři základní tarify – Basic, Business, Profi a Enterprise, které se od sebe liší jak svými kapacitami, tak i funkcemi. A pokud potřebujete řešení na míru, nabízí se Shoptet Premium s nekonečnými možnostmi a individuálním přístupem.
Všechny tarify si nesou jistou sadu rozšiřujících funkcí. Každý vyšší tarif v sobě zahrnuje funkce tarifu nižšího a k nim má pak několik zcela nových.
Výbava rozšiřujících funkcí u jednotlivých tarifů nemusí být konečná, jakoukoliv rozšiřující funkci můžete k vašemu tarifu snadno doobjednat.
Co umí všechny naše tarify?
Součástí všech tarifů je napojení na největší srovnávače zboží Heureka, Zboží.cz, Google Nákupy, Glami a další. Data snadno přenesete pomocí XML feedů.
Vašim zákazníkům je důležité nabídnout především bezpečnou a rychlou platbu. Proto máte v rámci každého tarifu možnost využít funkcí platební brány Shoptet Pay, plně integrované do Shoptet platformy. Bránu si jednoduše a pohodlně aktivujete zdarma přímo v administraci e-shopu a do 24 hodin přijímáte první platby od zákazníků. Krom platební brány Shoptet Pay nabízí například i Propojení s bankou, které vám snadno umožní propojit s e-shopem bankovní účet a párovat příchozí platby s vašimi objednávkami.
Neodmyslitelnou součástí e-shopu jsou objednávky. S nimi vám pomůže náš interní systém Fakturace.
Pro rychlejší expedici můžete využít Shoptet Balíky, kompletní logistický nástroj, který zjednoduší tisk štítků, sledování zásilek a jejich předávání dopravcům. Vše přímo z administrace e-shopu, bez nutnosti dalších systémů.
Pokud chcete snadno spustit propagaci e-shopu, máte ve všech tarifech k dispozici Shoptet Kampaně, chytrého průvodce online reklamou, díky kterému si nastavíte Google kampaně i bez odborných znalostí.
Své podnikání můžete mít pod kontrolou kdykoli a odkudkoli díky Shoptet Aplikaci. Ta vám poskytne přehled o objednávkách, tržbách a statistikách přímo v mobilu, včetně notifikací o nových objednávkách.
Metriky a měření jsou součástí každého podnikatelského plánu. My jsme do administrace každého tarifu integrovali statistiky přímo od nás ze Shoptetu spolu s údaji z Google Analytics.
Všechny naše tarify umožňují provést optimalizaci pro vyhledávače pomocí funkce Základní SEO. Můžete tak snadno docílit skvělých výsledků, protože se výrazně zvýší šance, že vás a vaše zboží objeví klienti ve vyhledávačích. Správně nastavené SEO dokáže výrazně podpořit prodeje. Jak na to, se dozvíte v článku Základní SEO. Propagaci svého e-shopu můžete vylepšit také funkcemi, které nabízí funkce Pokročilé SEO. Ta je součástí tarifu Enterprise.
Jak změnit tarif?
Váš tarif můžete kdykoliv změnit. Můžete tak učinit přímo v administraci e-shopu. Nebo můžete kontaktovat náš tým na info@shoptet.cz. Kolegové vám rádi se změnou tarifu nebo objednáním rozšiřujících funkcí a doplňků pomohou a poradí.
Pokud si nejste jistí, který tarif je pro vaše podnikání ten pravý, můžete to snadno zjistit během testování e-shopu.
Tarify
Aktuální cenu všech našich tarifů najdete v ceníku na Shoptet.cz. U všech tarifů můžete získat výhodnější cenu při platbě na jeden nebo dva roky dopředu. Při platbě na rok získáte slevu 10 %, u platby na dva roky získáte slevu 20 % oproti ceně za měsíční platbu.
Basic
Tarif představuje startovací výbavu pro e-shop, která vám umožní rozjet podnikání jednoduše a bez složitostí. S tarifem Basic můžete mít na e-shopu až 100 produktů a součástí je 48 rozšiřujících funkcí v ceně.
- V tarifu Basic můžete využívat Filtry výrobců a značek, které zákazníkům usnadní vyhledávání.
- Ke každému produktu lze přidat Související soubory, například návody nebo technické listy.
- Můžete zobrazovat Nejprodávanější produkty v obchodě nebo kategorii a doporučovat Podobné produkty, čímž zvýšíte šanci na další nákup.
- Díky Sadám produktů snadno vytvoříte balíčky a nabídnete zákazníkům výhodnější kombinace.
- Můžete interně hodnotit vaše zákazníky a označovat si věrné zákazníky, a stejně tak i problémové zákazníky.
- Napojení na Mailchimp vám umožní jednoduše posílat newslettery a cílené kampaně.
- Funkce Opuštěného košíku připomene zákazníkovi jeho rozpracovanou objednávku a zvýší pravděpodobnost, že ji dokončí.
- Přes SMS upozornění můžete zákazníky informovat o stavu jejich objednávek.
- Dárky k objednávce nebo konkrétním produktům vám pomohou motivovat k vyššímu nákupu.
Business
Business už jde o krok dál a nabízí funkce, které zefektivní práci a zlepší zákaznický zážitek. S tarifem Business můžete mít na e-shopu až 1000 produktů a součástí je 56 rozšiřujících funkcí v ceně.
- Díky Skladovému hospodářství můžete sledovat stav zásob, rezervace i dostupnost zboží.
- Parametrické filtry umožní zákazníkům rychle najít to, co hledají, a můžete k nim přidat i příplatky.
- Funkce Min & Max objednatelného množství vám dá plnou kontrolu nad tím, kolik kusů si zákazníci mohou objednat.
- Související produkty pak podpoří upsell přímo v detailu zboží.
- Rozšířená objednávka umožňuje detailnější nastavení procesu nákupu a pomůže vám nabídnout lepší zákaznickou zkušenost.
- Množstevní slevy motivují zákazníky k větším nákupům a posilují věrnost.
- Pro růst prodejů můžete využít také Provizní systém a spolupracovat s partnery v rámci affiliate marketingu.
Profi
Profi je ideální pro ty, kteří chtějí posunout podnikání o úroveň výš, nabídnout zákazníkům slevy, komunikovat s nimi napřímo a mít lepší přehled o datech. S tarifem Profi můžete mít na e-shopu až 5000 produktů a součástí je 63 rozšiřujících funkcí v ceně.
- Pracujte s cenotvorbou mnohem sofistikovaněji, kromě Množstevních slev máte k dispozici také Slevové kupóny, Věrnostní slevy a Objemové slevy.
- Hlídací pes navíc umožní zákazníkům nastavit si hlídání ceny nebo dostupnosti, takže nikdy neztratí zájem o váš sortiment.
- Získáváte přístup k Hromadnému rozesílání e-mailů přímo z administrace e-shopu a zároveň k pokročilé integraci s Mailchimpem. Můžete tedy lépe segmentovat zákazníky, cílit kampaně a pravidelně informovat své publikum o novinkách či akcích.
- Slovník pojmů pomůže vysvětlit zákazníkům odborné výrazy přímo v obsahu e-shopu a zároveň zlepší vaše SEO díky lepšímu prolinkování a větší relevanci textů.
Enterprise
Enterprise je náš nejpokročilejší tarif, který vám dává do rukou ty nejsilnější nástroje pro růst e-shopu. Díky němu získáte nejen rozšířené funkce pro automatizaci a expanzi na zahraniční trhy, ale také prioritní zákaznickou podporu, která vám vždy pomůže posunout podnikání dál. S tarifem Enterprise můžete mít na e-shopu až 50 000 produktů a součástí je 71 rozšiřujících funkcí v ceně.
- Velký kus práce vám ušetří funkce Automatický import produktů. Díky ní snadno aktualizujete své zboží o data od dodavatelů. Můžete také propojit více vlastních e-shopů. Vše jednou nastavíte a funkce zbytek vyřeší za vás. S tarifem Enterprise máte možnost až 16 automatických importů za den.
- Pomocí funkce Velkoobchod můžete snadno pracovat se segmenty zákazníků. Vytvoříte různé skupiny zákazníků a přiřadíte jim jejich vlastní ceníky. Zákazníci pak po přihlášení na e-shop uvidí jen své ceny.
- Pokud prodáváte svoje zboží do zahraničí, přijde vhod funkce Cizí jazyky, která vám umožní e-shop lokalizovat texty do dalších jazyků a podpořit tak expanzi na další trhy.
- Cizí jazyky doporučujeme kombinovat s funkcí Cizí měny. Ke každé měně můžete nastavit jiný účet. Na e-shopu zákazníci vidí automatický přepočet mezi měnami. Kurzy měn se automaticky aktualizují podle ČNB.
- Koš objednávek (SYNC Multistore) – externí doplněk od našeho partnera, který je pro tarify Enterprise zdarma. V pilotní verzi umožňuje spravovat objednávky z různých e-shopů na jednom místě, takže je nemusíte zpracovávat ve více administracích.
- Propagace e-shopu na profesionální úrovni může být nákladná. Snadným způsobem, jak se efektivně zviditelnit ve vyhledávačích, je použít funkci Pokročilé SEO. Funkci ocení i vaši zákazníci, protože vaše zboží najdou lépe nejen ve vyhledávači ale i přímo na e-shopu.
- Synchronizace skladů automaticky synchronizuje stav zásob mezi hlavním a napojenými sklady nebo e-shopy, šetří čas, eliminuje chyby v dostupnosti a zajišťuje, že máte aktuální přehled o skladových zásobách napříč prodeji.
- Propojení s bankou zdarma je u Enterprise dostupné i bez aktivované platební brány Shoptet Pay. Díky tomu snadno spárujete příchozí platby s objednávkami.
- Při jakémkoli problému získáte přednostní péči od našeho týmu podpory přímo přes helpdesk v administraci.
Free
Pro ty z vás, kteří s e-shopem teprve začínají a rozhodují se, jestli je pro ně podnikání to pravé, jsme připravili tarif Free. Tarif je, jak název napovídá, zcela zdarma. Máte tu k dispozici ty nejzákladnější funkce, jako je naše fakturace, propojení s vyhledávači zboží a napojení na platební bránu Shoptet Pay zdarma.
Kde najdu další informace?
V článku jsme pro vás shrnuli ty nejdůležitější funkce, kterými tarify disponují. Detailní informace, včetně možnosti objednání, najdete v profilech jednotlivých rozšiřujících funkcí, odkud se můžete prokliknout do nápovědy.
Pokud se budete chtít dozvědět další informace, případně poradit s objednáním rozšiřujících funkcí, rádi vám pomůžeme na info@shoptet.cz.