Tarify: proč nevybírat jen podle počtu produktů

Vybrat si tarif je jedna z prvních otázek, kterou budete řešit. Sice to nemusí být výběr na celý život, protože tarif lze vždy změnit, ale i tak je to něco, o čem je třeba zauvažovat. Společně si povíme, co jsou tarify, jaké jsou jejich výhody a jak si můžete svůj tarif upravit.

Co jsou tarify?

V Shoptetu máme čtyři základní tarify, které se od sebe liší jak svými kapacitami, tak i funkcemi.

Všechny tarify si nesou jistou sadu doplňků. Každý vyšší tarif v sobě zahrnuje doplňky tarifu nižšího a k nim má pak několik zcela nových.

Výbava doplňků u jednotlivých tarifů nemusí být konečná, jakýkoliv doplněk můžete k vašemu tarifu snadno doobjednat.

Co umí všechny naše tarify?

Součástí všech tarifů je napojení na největší srovnávače zboží Heureka, Zboží.cz, Google Nákupy, Glami a další. Data snadno přenesete pomocí XML feedu.

Vašim zákazníkům je důležité nabídnout především bezpečnou a rychlou platbu. Proto v rámci každého tarifu máte možnost využít napojení na platební bránu Shoptet Pay, plně integrovanou do platformy Shoptet a jedinečnou Shoptet podporu. Bránu si jednoduše a pohodlně aktivujete zdarma přímo v administraci e-shopu a do 24 hodin přijímáte první platby od zákazníků. Krom platební brány Shoptet Pay nabízí i Propojení s bankou, které vám snadno umožní párovat příchozí platby s vašimi objednávkami. 

Neodmyslitelnou součástí e-shopu jsou objednávky. S nimi vám pomůže náš interní systém Fakturace.

Metriky a měření jsou součástí každého podnikatelského plánu. My jsme do administrace každého tarifu integrovali statistiky přímo od nás ze Shoptetu spolu s údaji z Google Analytics.

Všechny naše tarify umožňují provést optimalizaci pro vyhledávače pomocí doplňku Základní SEO na uživatelské úrovni, a to velmi jednoduše. Docílíte však skvělých výsledků, protože se výrazně zvýší šance, že vás a vaše zboží objeví klienti ve vyhledávačích. Správně nastavené SEO dokáže výrazně podpořit prodeje. Jak na to, se dozvíte v článku Základní SEO. Propagaci svého e-shopu můžete vylepšit také funkcemi, které nabízí doplněk Pokročilé SEO. Ten je součástí tarifu Enterprise.

Jak změnit tarif?

Váš tarif můžete kdykoliv změnit. Můžete tak učinit přímo v administraci e-shopu. Nebo můžete kontaktovat náš tým na info@shoptet.cz. Kolegové vám rádi se změnou tarifu nebo objednáním doplňku pomohou a poradí.

Pokud si nejste jistí, který tarif je pro vaše podnikání ten pravý, můžete to snadno zjistit během testování e-shopu.

Tarify

Basic

Tarif obsahuje základní výbavu funkcí pro správu a propagaci e-shopu.

Čas vám ušetří:

S expedicí zboží zákazníkům vám pomůže:

Pro propagaci a marketing:

Business

V tarifu najdete skvělé funkce, které pomohou vylepšit zákaznickou zkušenost lidí, kteří u vás nakupují. Oceníte také napojení na platební bránu Twisto.

Práci vám zefektivní:

Prodeje vám pomůže zlepšit:

Pro lepší zážitek z nákupu:

Profi

Tarif Profi skvěle rozšíří vaše podnikání o možnost využití celé řady zákaznických slev. Díky mocným nástrojům budete moci s vašimi zákazníky také lépe komunikovat.

S účetnictvím vám pomůže napojení na ekonomický systém Pohoda. Vhled do jednání a smýšlení zákazníků vám poskytnou Diskuze a Opuštěný košík. Vaši zákazníci naopak ocení možnost Sledování stavu a historie objednávky.

Slevové akce:

Komunikace se zákazníky:

Lepší zákaznická zkušenost:

Podpora prodejů:

Enterprise

Tarif Enterprise představuje špičku mezi našimi tarify, k dispozici vám je prostor pro nahrání až 40 000 produktů. Váš e-shop může spravovat neomezený počet uživatelů. Pro komunikaci se zákazníky můžete využít až 15 e-mailových adres.

Náš nejoblíbenější tarif je nabitý všemi doplňky od Shoptetu. Kromě doplňků z předchozích tarifů zde najdete zcela nové, které pozvednou vaše podnikání na vyšší úroveň. Představme si čtyři z našich nejužitečnějších doplňků.

Propagace e-shopu na profesionální úrovni může být nákladná. Snadným způsobem, jak se efektivně zviditelnit ve vyhledávačích, je použít doplněk Pokročilé SEO. Doplněk ocení i vaši zákazníci, protože vaše zboží najdou lépe nejen ve vyhledávači ale i přímo na e-shopu.

Velký kus práce vám ušetří doplněk Automatický import produktů. Díky němu snadno aktualizujete své zboží o data od dodavatelů. Můžete také propojit více vlastních e-shopů. Vše jednou nastavíte a doplněk zbytek vyřeší za vás. Větší kontrolu nad dodavatelskými daty získáte s doplňkem Napojení na dodavatele.

Pokud prodáváte svoje zboží do zahraničí, přijde vhod doplněk Cizí jazyky, který vám umožní e-shop lokalizovat texty do dalších jazyků a podpořit tak expanzi na další trhy.

Cizí jazyky doporučujeme kombinovat s doplňkem Cizí měny. Ke každé měně můžete nastavit jiný účet. Na e-shopu zákazníci vidí automatický přepočet mezi měnami. Kurzy měn se automaticky aktualizují podle ČNB.

Díky doplňku Velkoobchod můžete snadno pracovat se segmenty zákazníků. Vytvoříte různé skupiny zákazníků a přiřadíte jim jejich vlastní ceníky. Zákazníci pak po přihlášení na e-shop uvidí jen své ceny.

Pro ty z vás, kteří s e-shopem teprve začínají a rozhodují se, jestli je pro ně podnikání to pravé, jsme připravili tarif Free. Tarif je, jak název napovídá, zcela zdarma. Máte tu k dispozici ty nejzákladnější funkce, jako je naše fakturace, propojení s vyhledávači zboží a napojení na platební bránu Shoptet Pay zdarma.

Kde najdu další informace?

V článku jsme pro vás shrnuli ty nejdůležitější funkce, kterými tarify disponují. Detailní informace, včetně možnosti objednání, najdete v profilech jednotlivých doplňků, odkud se můžete prokliknout do nápovědy.

Pokud se budete chtít dozvědět další informace, případně poradit s objednáním doplňků, rádi vám pomůžeme na info@shoptet.cz.