Ověřeno zákazníky je certifikát vytvořený stránkou Heureka.cz, který vám udělují vaši zákazníci zasláním vyplněného dotazníku s hodnocením vašich služeb. Získáte zpětnou vazbu od zákazníků, na základě které lze pracovat na zlepšení vašich služeb.
Na váš e-shop si pak můžete umístit certifikát Ověřeno zákazníky, který vašim zákazníkům potvrdí, že jste spolehlivý e-shop, v němž se nemusí obávat podvodného jednání a mohou bezpečně nakoupit. Získáte také možnost umístit si recenze zákazníků na váš obchod.
Více o službě Ověřeno zákazníky si můžete přečíst v nápovědě Heureky v článku Ověřeno zákazníky.
Předpokladem pro nastavení této služby je registrace na Heureka.cz nebo Heureka.sk. Pokud ještě nejste registrováni, doporučujeme pročíst si nápovědu Heureka a PPC a provést registraci.
V administraci jděte do sekce Propojení → Heureka. Tajný klíč vložíte do políčka Váš "tajný Heureka.cz klíč" (obrázek 01). Druhé políčko slouží pro uživatele registrované na Heureka.sk.
Pro správné fungování služby Ověřeno zákazníky je ještě třeba nastavit měření konverzí a aktivovat zobrazení certifikátu. V sekci Propojení → Heureka otevřete záložku Ověřeno zákazníky. Zaškrtněte možnost Zobrazovat Heureka widget (obrázek 02).
Zaškrtněte také možnost Umožnit odmítnutí dotazníku. To zákazníkovi dovolí odmítnout zaslání dotazníku Ověřeno zákazníky. Nabídnout zákazníkovi odmítnutí dotazníku je povinností každého e-shopu.
Můžete také nastavit odsazení widgetu od horního okraje stránky (v pixelech) a zvolit, jestli se widget bude ukazovat vpravo nebo vlevo.
Certifikát se vám na e-shopu zobrazí až ve chvíli, kdy vám bude Heurekou udělen na základě hodnocení uživatelů a po získání určitého počtu objednávek. Nezobrazí se tedy ve chvíli, kdy zadáte do administrace tajný klíč.
Měření konverzí je nástroj, který vám umožní sledovat návratnost vašich investic do Heureky. Více informací o této službě naleznete v nápovědě Heureky článku Měření konverzí.
Ve správě vašeho obchodu na portálu Heureka klikněte v levém menu na Statistiky a reporty → Měření konverzí. Zkopírujte si Veřejný klíč pro kód měření konverzí a vložte ho do administrace e-shopu Propojení → Heureka do políčka Vaše e-shop ID (obrázek 03).
Jestli se propojení zdařilo, vidíte v administraci Heureky v políčku Stav měření konverzí. Pokud bylo propojení úspěšné, vidíte hlášku Plná implementace. Do Heureky se začnou konverze propisovat až po první uskutečněné objednávce od doby nasazení tohoto klíče.
Prvním krokem by mělo být spárování Heureka kategorií s vašimi kategoriemi na e-shopu. Zasílání Heureka kategorií pro vaše produkty do feedu je zásadní pro správné napárování produktů. Celý postup najdete v článku Heureka kategorie.
Aby si Heureka vaše zboží mohla stáhnout a zobrazit, je třeba vložit do jejich rozhraní URL adresu vašeho XML feedu. V rámci našeho řešení máme připravený systémový feed. Více informací naleznete v článku Heureka XML feedy.
V případě, že na Heurece využíváte placenou inzerci, lze v rámci administrace e-shopu nastavit pro jednotlivé produkty maximální cenu za proklik. Návod najdete v článku Heureka a PPC.