Co mám dělat, když můj feed není validní?
XML feed je třeba upravit. Pomoci vám s tím může váš programátor, nebo se můžete obrátit na programátory z řad našich partnerů. Ti vám feed rádi upraví. S převodem feedu na validní podobu vám taky může pomoci doplněk Napojení na dodavatele.
Mohu si upravit feed pro Google Nákupy, Heureku, Zboží a Glami?
Ano, samozřejmě. Potom, co si soubor stáhnete, můžete jej upravit.
Je možné kategorie pro Google, Heureku, Zboží a Glami k produktům importovat?
Tyto kategorie je vždy třeba nastavit a přidat ručně. Uděláte to v Produkty → Kategorie na záložce Kategorie produktu. Tam klikněte na vybranou kategorii/podkategorii. Po kliknutí se otevře její detail. Nastavení provedete na záložce Doplňková nastavení.
EET certifikát mám již z předchozího podnikání, můžu jej použít i u Shoptetu?
Pro správné propojení e-shopu s EET budete potřebovat nově vygenerovaný certifikát. Původní použít nelze. Více informací najdete v článku Získání EET certifikátu.
Jaké platební brány mohu použít?
Můžete použít tyto platební brány: Shoptet Pay, PayPal, ComGate, Twisto, GoPay, ThePay. Napojení na Shoptet Pay je pak v rámci našich tarifů zcela zdarma.
Jaký je rozdíl mezi dropshippingem a fulfillmentem?
Dropshipping je prodejní systém, se kterým se obejdete bez skladu, dopravců či provozovny. Na svém e-shopu prodáváte za maloobchodní ceny zboží vašich dodavatelů. Jediné, o co je třeba se starat, je propagace vašeho obchodu.
Fulfillment je systém, se kterým prodáváte své zboží, ale to je uskladněno ve skladu externí firmy. Díky tomu vám odpadají starosti s logistikou skladu a rozesíláním zásilek.
Potřebuji mít smlouvy s dopravci, které podporuje Balíkobot?
Ano, smlouvy jsou v tomto případě potřeba. Balíkobot vám pouze usnadní propojení, tisk štítků, sledování zásilky a mnoho dalších věcí. Více se dozvíte v článku Balíkobot.