Opakovaná platba z uložené karty

Nejjednodušším způsobem platby za naše služby je opakovaná platba z uložené karty (dříve inkaso z platební karty). Stačí přes platební kartu zaplatit poprvé a následně si už nemusíte s novým zadáváním platby dělat starosti.

Opakovaná platba z uložené karty se sama aktivuje zadáním čísla vaší platební karty. Další platby budou automaticky odcházet z použité platební karty prostřednictvím platební brány Shoptet Pay.

Kdy se provádějí platby

Shoptet zpracovává vaše platby a doklady každý den v tomto pořadí:

  • 10:00 – vystavení výzev k platbě.
  • 10:15 – zpracování opakovaných plateb.
  • 11:30 – vystavení daňových dokladů.

Limit opakovaných plateb je stanoven na dvě platby denně v celkové výši do 100 000 Kč. V případě nedostatku prostředků na účtu se platební brána pokusí o další platbu následující den v 10:15.

Deaktivace opakované platby z uložené karty

Opakovanou platbu z uložené karty můžete kdykoliv deaktivovat. V horní nástrojové liště administrace přejděte do Tarif, platba a faktury. V části Opakovaná platba z uložené karty klikněte na tlačítko Pozastavit. Změna se projeví na fakturách, které na platbu čekají nebo budou teprve vystavené.

Pokud chcete či potřebujete uloženou kartu smazat (např. kvůli změně karty), použijte tlačítko Zrušit.

Reaktivace opakované platby z uložené karty

Pokud jste měli opakovanou platbu již v minulosti aktivovanou, a chcete tento způsob platby pouze obnovit s využitím stejné uložené karty, stačí kliknout na tlačítko Zapnout v administraci v Tarif, platba a faktury, v části Opakovaná platba z uložené karty.

Opakovaná platba z uložené karty se nezdařila

Nejčastějším důvodem selhání opakované platby z uložené karty je expirace dané karty. V takovém případě je třeba tuto kartu odebrat v v administraci v Tarif, platba a faktury tlačítkem Zrušit. Pro aktivaci opakované platby z nové karty stačí zaplatit vystavenou výzvu k úhradě za naše služby.

Dalším častým důvodem k selhání opakované platby bývá nedostatek prostředků na účtu, ke kterému uložená karta patří. Pro vyřešení stačí na daný účet převést dostatek prostředků, a počkat do dalšího dne do 10:15, kdy dojde k dalšímu pokusu o stržení platby za služby.

V ostatních případech, kdy by došlo k nečekaným problémům s opakovanou platbou, nás prosím kontaktujte na info@shoptet.cz.