Automatické přesměrování naleznete v administraci v Marketing → Pokročilé SEO, záložka Automatické přesměrování. Obsahuje dvě možnosti nastavení (obrázek 01):
- vkládat automaticky přesměrování pokud dojde ke změně URL produktu
- vkládat automaticky přesměrování pokud dojde ke změně URL kategorie

obrázek 01
Pokud jednotlivé volby zaškrtnete, bude nastaveno pravidlo, které v případě změny automaticky URL adresu přesměruje. Toto je dobré zejména kvůli vyhledávačům. Pokud je původní odkaz již zaindexován, po úpravě URL by neexistoval. Takto dostane vyhledávač informaci, že odkaz stále existuje, ale nachází se na jiné URL adrese.
Máme tedy například produkt s URL adresou http://www.domena-eshopu.cz/vlacek-lokalka-s-vagonky/
. URL změníme na http://www.domena-eshopu.cz/vlacek-lokalka
. Pokud zákazník zkusí navštívit původní URL, automaticky se mu zobrazí nová stránka.
Pravidla můžete také vkládat ručně sami. Více v nápovědě Přesměrování adres (URL).