Struktura adres (URL)

V nastavení Marketing → Základní SEO na záložce Struktura adres (URL) naleznete možnost volby tvaru URL adresy produktů, kategorie, stránek, rubrik a značek (obrázek 01).

Strukturu adres URL je dobré nastavit hned na začátku fungování e-shopu. Jakékoliv další změny je třeba pečlivě zvážit. Změna URL adres ovlivní vaše SEO. Bez správného nastavení přesměrování se můžete připravit o návštěvnost.

Pokud se rozhodnete změnit URL adresy v průběhu fungování e-shopu, je třeba myslet na to, že po změně struktury adres dojde k automatickému smazání všech přesměrování v sekci Marketing → Základní SEO → Přesměrování domén

Tučně vyznačené části propisují skutečné hodnoty z vašeho e-shopu. Například pokud využijete v nastavení Kategorie druhou možnost, URL bude http://www.shoptet.cz/kategorie/obleceni. V případě první možnosti se propíše pouze URL kategorie Oblečení – tj. http://www.shoptet.cz/obleceni.

Obrázek 01
Obrázek 01