Helpdesk – jak nás kontaktovat

V sekci Helpdesk můžete naší technické podpoře zadávat vaše dotazy na funkčnost e-shopu. Pro otázky ve věcech tarifů nebo pořízení doplňků jsou tu pro vás kolegové na e-mailu info@shoptet.cz.

Pokud chcete zadat požadavek na nový doplněk nebo úpravu administrace, směřujte požadavek do Roadmapy.

Jak přidat nový požadavek

Ve vaší administraci klikněte v horní liště na tlačítko Helpdesk (ikona otazníku), a poté vyberte možnost Kontaktujte nás.

Na další stránce nám napište:

  • Předmět: napište výstižný nadpis pro váš požadavek.
  • URL adresa: vložte odkaz na stránku, kde se vámi popisovaný problém projevuje. Tato informace je pro nás při řešení vašeho požadavku velice užitečná.
  • Snímek obrazovky / Příloha: do ticketu můžete vložit přílohu se souborem, který je potřeba k vyřešení vašeho požadavku, např. obrázek (screenshot).
  • Komentář: co nejpřesněji popište vaši otázku nebo v čem zádrhel spočívá.

Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat a požadavek se okamžitě dostane ke kolegům, kteří začnou co nejrychleji pracovat na jeho vyřízení.

Požadavky

Všechny požadavky, které nám pomocí helpdesku odešlete jako tickety, pak najdete ve své e-mailové schránce. Odpovědi vám zasíláme na adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.