V sekci Helpdesk můžete naší technické podpoře zadávat vaše dotazy na funkčnost e-shopu. Pro otázky ve věcech tarifů nebo pořízení doplňků jsou tu pro vás kolegové na e-mailu info@shoptet.cz.
Pokud chcete zadat požadavek na nový doplněk nebo úpravu administrace, směřujte požadavek do Roadmapy.
Ve vaší administraci klikněte v horní liště na tlačítko Helpdesk (ikona otazníku), a poté vyberte možnost Kontaktujte nás.
Na další stránce nám napište:
Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat a požadavek se okamžitě dostane ke kolegům, kteří začnou co nejrychleji pracovat na jeho vyřízení.
Všechny požadavky, které nám pomocí helpdesku odešlete jako tickety, pak najdete ve své e-mailové schránce. Odpovědi vám zasíláme na adresu, kterou jste v nastavení obchodu vyplnili jako kontaktní.