Pomocí doplňku Sociální sítě můžete mimo jiné nastavit, aby se zákazníci přihlásili do vašeho e-shopu prostřednictvím jejich Seznam účtu. Při prvním přihlášení se zákazník do vašeho obchodu zaregistruje. Taková registrace je zcela plnohodnotná, v administraci e-shopu se založí účet zákazníka pod e-mailem jeho Seznam účtu a zákazník bude zahrnutý do programu věrnostních slev a získá další výhody vázané na zákaznický účet.
Více informací o propojení s dalšími sociálními sítěmi a widgetech se dozvíte v článku Sociální sítě. Zákazníkům můžete umožnit přihlašování také prostřednictvím jejich Google nebo Facebook účtu. Podrobnosti najdete v samostatných článcích Přihlášení do obchodu – Google a Přihlášení do obchodu – Facebook.
Pokud byste potřebovali poradit s výběrem a objednáním doplňku, kontaktujte nás na info@shoptet.cz.
Pro správnou činnost této funkce je třeba mít e-shop zabezpečený protokolem HTTPS.
Pro nastavení propojení vašeho obchodu se službou Přihlášení přes Seznam je třeba mít svůj vlastní účet Seznam. Pokud ho nemáte, založte si ho na webu Seznamu.
https://www.domena-eshopu.cz/cms/libs/hybridauth/index.php?hauth.done=Seznam
, liší se jen názvem domény.Po vyplnění a uložení nastavení se vašim zákazníkům začne v obchodě zobrazovat tlačítko pro přihlášení přes Seznam (viz Obrázek 04). Po nastavení doporučujeme přihlášení přes Seznam otestovat, zda vše funguje v pořádku.
Aby vaši zákazníci nemuseli proaktivně hledat možnost přihlášení do e-shopu pomocí jejich Seznam účtu, můžete v nastavení propojení v sekci Propojení > Sociální sítě, na záložce Seznam, aktivovat funkci Motivovat k přihlášení.
Pokud už váš zákazník využívá Seznam účet, po aktivaci zmíněné funkce uvidí na vašem e-shopu jednoduché pop-up okno (viz Obrázek 05), které mu nabídne přímou možnost se přihlásit do zákaznického účtu pomocí Seznam účtu. Zákazníkům tak tímto způsobem můžete nabídnout jednodušší možnost přihlášení, a zároveň tak můžete zvýšit celkový počet aktivních zákaznických účtů ve vašem e-shopu.