V umístění Nastavení → Produkty → Zobrazení nastavujete, jak bude na vašem e-shopu vypadat detail zboží a detail zobrazení kategorie (obrázek 01).
Stejně jako zobrazení kategorií máte možnost nastavit zobrazení detailu produktu (obrázek 02). Parametry nastavení jsou podobné, ale v nastavení jsou bloky odděleny.
Na následujícím obrázku je viditelné, kde je zobrazen parametrický filtr v detailu kategorie. U některých šablon může být parametrický filtr umístěn v levém sloupci, kde je navázán na prvek kategorií (obrázek 03).
V detailu produktu se ukazují informace o produktu, jako je název, výrobce (značka), cena, popis nebo hodnocení od zákazníků. Rovněž jsou zde fotografie a případné příznaky (novinka, akce atd.), které si lze nastavit dle vlastního uvážení (obrázek 04). Zákazník má možnost zaslat dotaz přímo prodejci, vytisknout si detail produktu a pod volbou Sledovat nastavit hlídacího psa tak, aby upozornil zákazníka při změně ceny nebo dostupnosti. Hlídací pes se zobrazuje pouze přihlášeným registrovaným zákazníkům.
V druhé části detailu produktu se pak zobrazují další informace. Zobrazí se podrobný popis produktu, související nebo podobné produkty, hodnocení od zákazníků a diskuse. Může se zobrazit ještě karta Parametry. Tyto karty kromě popisu jsou vázány na další doplňky. V dalším bloku naleznete kód, zařazení do kategorie a záruku (obrázek 05).
V zobrazení detailu zboží si můžete zvolit, jestli se varianty budou zobrazovat jako tabulkový náhled, jednoduchý náhled nebo rozdělené varianty (obrázek 06). První věcí je nastavení samotného zobrazení variant, které vyberete z nabídky v nastavení zobrazení produktů.
Jednoduchý náhled: nabídka variant se ukazuje pod jednou roletkou, kde jsou všechny varianty nakombinovány (obrázek 07).
Tabulkový náhled: varianty produktů jsou nakombinované, zobrazují se v tabulce pod krátkým popisem produktu (obrázek 08).
Rozdělené varianty: pokud má produkt více parametrů, pak se pro každý zobrazí samostatná roletka pro výběr (obrázek 09).
Poměr obrázků nastavíte ve stejnojmenné sekci v Nastavení → Produkty → Zobrazení. Můžete zvolit celkem z pěti možností:
Po provedení změn klikněte na tlačítko Uložit. Poměr obrázků se změní na těchto místech:
Volitelné poměry obrázků nejsou dostupné pro starší šablony Pop, Rock, Soul a Echo. Pro ně je stále platný doporučený poměr 4:3 s doporučenou velikostí obrázku 1024 x 768 px.
Doporučená šířka obrázku na všech šablonách je 1024 px. Změna poměru stran neprobíhá nikdy ořezáváním. Vždy dojde buď k optickému zmenšení obrázku nebo ke zvětšení. Zbylý prostor je doplněn bílou barvou tak, aby obrázek seděl do zvoleného poměru.
Další technické specifikace obrázků najdete v článku Fotogalerie.
Aby zákazník viděl, kdy produkt může mít u sebe doma, nachází se v administraci (Nastavení → Produkty → Zobrazení) možnost nastavení doby doručení produktu (obrázek 10). Může se zobrazovat v detailu produktu a v košíku. Více informací v článku Možnosti dopravy.