FAQ Klientská zóna

Zůstanou mi všechna data, když změním tarif?

Ano, určitě vám zůstanou data, která jste na e-shop nahráli (tedy produkty, zákazníci, objednávky atd.). Jediné, co se změní, je nabídka doplňků.

Můžu přejít na nižší tarif?

Ano, jednoduše si vyberete a aktivujete jiný tarif. Zmizí vám funkce, které nižší tarif neobsahuje.

Od kdy mi běží účtované období?

Účtované období vám běží od prvního fakturačního dne. Ten najdete uvedený na své faktuře, která vám přijde e-mailem. Více informací najdete v článku Tarif, platby, faktury a obchodní podmínky.

Jak si objednám rozšiřující doplněk nebo funkci?

Rozšiřující funkce a doplňky si můžete objednat dvěma způsoby. Prvním z nich je objednání přímo z administrace, kdy si v záhlaví otevřete Účet → Doplňky a služby. Podle vašeho současného tarifu a funkcí, které už využíváte, se vám vygeneruje nabídka funkcí k pronájmu. Druhým způsobem je objednání doplňků a funkcí přímo z našeho tržiště Shoptet Doplňky.

Jak odinstaluji rozšiřující doplněk nebo funkci?

Doplňky a funkce snadno odinstalujete v Propojení → Správce doplňků. Tam u zvoleného doplňku nebo funkce klikněte na tlačítko Odinstalovat. Pokud potřebujete jen doladit nastavení, je doplněk nebo funkci možné pouze Pozastavit. Fakturace pozastaveného doplňku nebo funkce běží dál.

Jaký je rozdíl mezi rozšířující funkcí a doplňkem?

Rozšířující funkce pochází z dílny našich vývojářů. Rozšiřující doplňky pak vytvářejí naši partneři. Více informací o doplňcích a funkcích se dozvíte v článku Rozšiřující funkce a doplňky.

Můžu zákazníkům zamezit přístup na e-shop?

Ano, přístup na e-shop můžete zabezpečit heslem. Více informací najdete v článku Zabezpečení vstupu heslem.

Proč musím mít v patičce ikonku s logem Shoptetu a odkazem?

Ikonka s logem ukazuje, že e-shop je postavený na naší platformě. Je jako náš autorský podpis. Navíc, pokud ho uvidí vaši zákazníci, poslouží jako záruky kvality vašeho e-shopu. Budou vědět, že jsou na správném místě.

Jak změnit majitele e-shopu?

Poté, co nový e-shop koupíte nebo prodáte, je třeba, aby fakturace chodila na novou fakturační adresu. Podrobný postup najdete v článku Správci obchodu. Tipy, co dalšího si při prodeji nebo koupi ohlídat, najdete v článku Prodej e-shopu

Kdo mi poradí a pomůže s nastavením e-shopu?

S fungováním e-shopu vám může pomoci někdo z našich partnerů, kteří jsou odborníci na školení.

Můžu provoz e-shopu dočasné pozastavit?

Ano, provoz vašeho e-shopu u nás je dočasně možné pozastavit. Tím bude kompletně skrytý jak samotný e-shop, tak jeho administrace. První 3 měsíce pozastavení jsou zdarma, poté je účtován udržovací poplatek.

O pozastavení e-shopu může zažádat majitelský účet e-shopu v administraci, v sekci Tarif, platba a doklady, na záložce Ukončit e-shop. Nebo je možné zažádat o ukončení zasláním e-mailu na info@shoptet.cz, a to z e-mailové adresy, která je vedena u majitelského účtu e-shopu. Více podrobností najdete v článku Pozastavení nebo ukončení e-shopu.

Jak vypovědět e-shop u Shoptetu?

Mrzí nás, pokud jste se e-shop rozhodli ukončit. O ukončení e-shopu může zažádat majitelský účet e-shopu v administraci, v sekci Tarif, platba a doklady, na záložce Ukončit e-shop. Nebo je možné zažádat o ukončení zasláním e-mailu na info@shoptet.cz, a to z e-mailové adresy, která je vedena u majitelského účtu e-shopu. Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího fakturačního období po doručení výpovědi. Více podrobností najdete v článku Pozastavení nebo ukončení e-shopu.