Doplněk Slovník pojmů slouží vašim zákazníkům jako rychlá informační pomůcka při prohlížení článků, novinek nebo přímo detailu produktů. Vytvořením stránky s vysvětlením můžete vylepšit svoji pozici ve vyhledávačích.
S výběrem doplňku vám rádi poradíme na info@shoptet.cz.
Slovník pojmů najdete v umístění Marketing → Slovník pojmů. V záložce Fráze zadáváte slovo, na které bude aplikováno nastavení ze slovníku.
V záložce Nastavení pak zvolte, kde všude budete chtít, aby systém na slova reagoval. Jako místo pro zobrazení komentáře můžete zvolit: Detailní popis produktu, Diskuze k produktu a nebo Články (pouze ty, které nejsou obsaženy v rubrikách) (obrázek 01).
Pro přidání nové fráze jděte do záložky Fráze a klikněte na tlačítko Přidat. Otevře se okno pro přidání nové fráze (obrázek 02). Zadejte její název, tedy samotné slovo, které chcete vysvětlit. Do editoru pak napište vysvětlující popisek.
Do pole Externí odkaz můžete vyplnit odkaz např. na nějaký zajímavý článek týkající se dané fráze. Externí odkaz pak bude mít přednost před proklikem na odkaz v rámci e-shopu.
V sekci Související fráze přidáváte další slova, u kterých se popisek použije (obrázek 03). Může to být například jiný tvar stávající fráze (granátové jablko, granátová jablka atd.). Fráze můžete mazat kliknutím na červenou ikonku v pravém sloupečku.
První výskyt přidaného slova je automaticky zvýrazněný jako odkaz a při přejetí myší se objevuje zadaný informační text (obrázek 04).