Ano, samozřejmě. Je třeba mít vlastní doménu a vytvořit e-mailové schránky v administraci. Pokud k nám přecházíte, podrobný postup najdete v článku Přesun na doménu při přechodu od jiného provozovatele e-shopu v části, která se věnuje e-mailům.
Ano. Dokonce je to doporučená možnost. Pokud by s vaším e-shopem bylo čistě náhodou něco v nepořádku, pak se vám snadno dopíšeme právě na e-mail, který neběží u nás na systému.
Jednoduše stačí v Nastavení → Emaily → Emailové schránky kliknout do pole s heslem, zadat nové heslo a stránku uložit.
Ano, existuje několik způsobů. K e-mailům můžete přistupovat z webu pomocí prostředí RoundCube anebo pomocí některého z poštovních klientů jako jsou například Microsoft Outlook nebo Thunderbird.
Zákazníkům mohou chodit informační e-maily, které jsou navázané na systémové akce, jako je změna stavu objednávky, potvrzení o registraci a podobně.
Ano, jistě. Počet e-mailových je adres je možné navýšit pořízením vyššího tarifu nebo jednoduše jejich dokoupením. S obojím vám rádi poradíme na info@shoptet.cz.
Ano, systematicky mažeme e-maily starší než 1 rok, které se nachází ve složce Spam a Koš. Doporučujeme si případně tyto e-maily zálohovat.
Jedná se o způsob, jak přesunout data mezi dvěma počítači připojenými k internetu (např. mezi vaším PC a naším serverem). Pomocí FTP můžete nahrát na e-shop třeba faviconu nebo soubor s kódem. Více informací se dočtete v článku FTP – co je to?
Doporučujeme použít klienta WinSCP, který je na nastavení nejjednodušší. Můžete použít i klienta Filezilla.
Nejedná se o chybu. Abyste si některý ze souborů zobrazili, je třeba znát jeho přesnou URL adresu.