Ano, určitě vám zůstanou data, která jste na e-shop nahráli (tedy produkty, zákazníci, objednávky atd.). Jediné, co se změní, je nabídka doplňků.
Ano, jednoduše si vyberete a aktivujete jiný tarif. Zmizí vám doplňky, které nižší tarif neobsahuje. Zmizí také data, která přímo souvisí s doplňkem.
Účtované období vám běží od prvního fakturačního dne. Ten najdete uvedený na své faktuře, která vám přijde e-mailem. Více informací najdete v článku Tarif, platby, faktury a obchodní podmínky.
Doplněk si můžete objednat dvěma způsoby. Prvním z nich je objednání přímo z administrace, kdy si v záhlaví otevřete Účet → Doplňky a služby. Podle vašeho současného tarifu a doplňků, které už využíváte, se vám vygeneruje nabídka doplňků k pronájmu. Druhým způsobem je objednání doplňků přímo z našeho tržiště Shoptet Doplňky.
Doplněk snadno odinstalujete v Propojení → Správce doplňků. Tam u zvoleného doplňku klikněte na tlačítko Odinstalovat. Pokud potřebujete jen doladit nastavení, je doplněk možné pouze Pozastavit. Fakturace pozastaveného doplňku běží dál.
Interní doplňky pochází z dílny našich vývojářů. Externí doplňky pak vytvářejí naši partneři. Více informací o doplňcích se dozvíte v článku Doplňky: způsob, jak rozšířit funkce svého e-shopu.
Ano, přístup na e-shop můžete zabezpečit heslem. Více informací najdete v článku Zabezpečení vstupu heslem.
Ikonka s logem ukazuje, že e-shop je postavený na naší platformě. Je jako náš autorský podpis. Navíc, pokud ho uvidí vaši zákazníci, poslouží jako záruky kvality vašeho e-shopu. Budou vědět, že jsou na správném místě.
Poté, co nový e-shop koupíte nebo prodáte, je třeba, aby fakturace chodila na novou fakturační adresu. Podrobný postup najdete v článku Správci obchodu. Tipy, co dalšího si při prodeji nebo koupi ohlídat, najdete v článku Prodej e-shopu.
S fungováním e-shopu vám může pomoci někdo z našich partnerů, kteří jsou odborníci na školení.
Ano, provoz vašeho e-shopu u nás je dočasně možné pozastavit. Tím bude kompletně skrytý jak samotný e-shop, tak jeho administrace. První 3 měsíce pozastavení jsou zdarma, poté je účtován udržovací poplatek.
O pozastavení e-shopu může zažádat majitelský účet e-shopu v administraci, v sekci Tarif, platba a doklady, na záložce Ukončit e-shop. Nebo je možné zažádat o ukončení zasláním e-mailu na info@shoptet.cz, a to z e-mailové adresy, která je vedena u majitelského účtu e-shopu. Více podrobností najdete v článku Pozastavení nebo ukončení e-shopu.
Mrzí nás, pokud jste se e-shop rozhodli ukončit. O ukončení e-shopu může zažádat majitelský účet e-shopu v administraci, v sekci Tarif, platba a doklady, na záložce Ukončit e-shop. Nebo je možné zažádat o ukončení zasláním e-mailu na info@shoptet.cz, a to z e-mailové adresy, která je vedena u majitelského účtu e-shopu. Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího fakturačního období po doručení výpovědi. Více podrobností najdete v článku Pozastavení nebo ukončení e-shopu.