Obsah:
Co je služba Ověřeno zákazníky?
Ověřeno zákazníky je certifikát vytvořený stránkou Heureka.cz, který vám udělují vaši zákazníci zasláním vyplněného dotazníku s hodnocením vašich služeb. Získáte zpětnou vazbu od zákazníků, podle které lze pracovat na zlepšení vašich služeb.
Na váš e-shop si pak můžete umístit certifikát Ověřeno zákazníky, který vašim zákazníkům potvrdí, že jste spolehlivý e-shop, ve kterém se nemusí obávat podvodného jednání a mohou bezpečně nakoupit. Získáte také možnost umístit si recenze zákazníků na váš obchod.
Více o službě Ověřeno zákazníky si můžete přečíst v nápovědě Heureky v článku Ověřeno zákazníky.
Jak správně nastavit službu Ověřeno zákazníky?
Předpokladem pro nastavení této služby je registrace na Heureka.cz nebo Heureka.sk. Pokud ještě nejste registrováni, doporučujeme pročíst si nápovědu Heureka a PPC a provést registraci.
Přihlašte se do Heureky a klikněte na tlačítko Správa e-shopů.
V levém panelu zvolte Ověřeno zákazníky. Zkopírujte si váš tajný klíč, který bude třeba zadat do administrace vašeho e-shopu. Zelený rámeček obsahuje informaci o tom, v jakém stavu je zavedení služby Ověřeno zákazníky na vašem e-shopu (obrázek 01).

obrázek 01
V administraci jděte to umístění Propojení → Heureka. Tajný klíč vložíte do políčka Váš "unikátní Heureka.cz klíč" (obrázek 02).
Druhé políčko slouží pro uživatele, registrované na Heureka.sk, případně pokud máte váš e-shop registrován jak na české, tak na slovenské verzi Heureky.

obrázek 02
Pro správné fungování služby Ověřeno zákazníky je ještě třeba nastavit měření konverzí a aktivovat zobrazení certifikátu.
V umístění Propojení → Heureka otevřete záložku Ověřeno zákazníky. Zaškrtněte možnost Zobrazovat Heureka widget (obrázek 03).
Zaškrtněte také možnost Umožnit odmítnutí dotazníku. Zákazník v posledním kroku objednávky může odmítnout zaslání dotazníku Ověřeno zákazníky. Umožnit zákazníkovi odmítnout zaslání dotazníku je povinnost každého e-shopu.
Můžete také nastavit odsazení widgetu od horního okraje stránky (v pixelech) a zvolit, zda se widget bude ukazovat vpravo, nebo vlevo.

obrázek 03
Certifikát se vám na e-shopu zobrazí až ve chvíli, kdy vám bude Heurekou udělen na základě hodnocení uživatelů a po získání určitého počtu objednávek.
Nezobrazí se tedy ve chvíli, kdy zadáte do administrace tajný klíč.
Co je měření konverzí a jak ho správně nastavit?
Měření konverzí je nástroj, který vám umožní sledovat návratnost vašich investic do Heureky. Ve správě vašeho obchodu na portálu Heureka klikněte v levém menu na Měření konverzí (04).
Více informací o této službě naleznete v nápovědě Heureky článku Měření konverzí.

obrázek 04
Zkopírujte si Veřejný klíč pro kód měření konverzí. Vložte ho do administrace v umístění Propojení → Heureka do políčka Váš "Konverzní klíč" (obrázek 05).
Zda se propojení zdařilo vidíte v políčku Stav měření konverzí. Pokud se propojení zdařilo, vidíte hlášku Plná implementace (obrázek 04).
Měření konverzí je nyní nastaveno na vašem e-shopu. Do Heureky se začne započítávat až po první uskutečněné objednávce od doby nasazení tohoto klíče.

obrázek 05
Jaké další nastavení je třeba?
Prvním krokem by mělo být spárování Heureka kategorií s vašimi kategoriemi na e-shopu. Zasílání Heureka kategorií pro vaše produkty do feedu je zásadní pro správné napárování produktů. Celý postup najdete v článku Heureka kategorie.
Aby si Heureka vaše zboží mohla stáhnout a zobrazit, je třeba vložit do jejich rozhraní URL adresu vašeho XML feedu. V rámci našeho řešení máme připravený systémový feed. Více informací naleznete v článku Heureka XML feedy.
V případě, že na Heurece využíváte placenou inzerci, lze v rámci administrace e-shopu nastavit pro jednotlivé produkty maximální cenu za proklik. Návod najdete v článku Heureka a PPC.