Titulní strana obchodu

Pod záložkou Vzhled a obsah → Titulní strana webu si můžete nastavit, jak bude vypadat úvodní stránka vašeho e-shopu (obrázek 01). Nastavení se týká hlavně textu a SEO. Produkty na titulní stránku můžete přidat dle nápovědy Produkty na titulní straně.

Obrázek 01
Obrázek 01

Uvítací text se v kódu projevuje jako největší nadpis stránky (element H1). Text v editoru se zobrazí pod hlavním nadpisem stránky. Pro editaci využíváte editor WYSIWYG, o kterém si můžete více přečíst v nápovědě HTML Editor (WYSIWYG). Pokud chcete na úvodní stránku vložit banner (pod hlavičku), podívejte se na článek Bannery.

V detailu titulní strany můžete dále vyplnit následující údaje: 

  • Nadpis (tag „title“): titulek stránky, který se zobrazí v liště záhlaví prohlížeče. Pokud údaj nevyplníte, bude použit uvítací text stránky.
  • Popis (meta tag „description“): popis stránky. Více o popisu stránky naleznete v nápovědě pro Základní SEO.
  • Náhledový obrázek pro sociální sítě: zvolte JPG nebo PNG obrázek, který se má zobrazovat na sociálních sítích při sdílení stránky. V kódu se vkládá do značky og:image. Doporučené rozlišení je 600 x 600 px, maximální velikost 1 MB. Více informací najdete v článku Obrázky pro sociální sítě.

Pro případ, že se vám hned po úpravě náhledového obrázku neprojeví při sdílení změna, použijte nástroj Sharing Debuger. Facebooku chvíli trvá, než si změny v nastavení vaší stránky uloží. V nástroji zadejte do lišty URL vašeho e-shopu ve tvaru www.domena-eshopu.cz. V řádku Time Scraped klikněte na tlačítko Scrape Again. Je možné, že se změny projeví až po několikátém stisknutí tlačítka. Nový obrázek, který jste nastavili v administraci e-shopu, uvidíte v řádku Link Preview.