Obsah:
Příznaky
Sekci Příznaky naleznete v umístění Produkty → Přehled v detailu produktu (obrázek 01).
Příznaky slouží k označení a odlišení, nějakého zboží se speciálními vlastnostmi. Např. zboží v akci nebo novinky. Pokud ke zboží přidáte daný příznak, pak ten se objeví na e-shopu zpravidla jako štítek v rohu přes náhledovou fotografii produktu.
Příznaky se nastavují pouze konkrétním produktům, nikoli jejich jednotlivým variantám.
U každého příznaku lze nastavit datum, odkdy dokdy se bude u produktu zobrazovat.
Na e-shopu jsou v základním nastavení tři systémové příznaky: Akce, Novinka a Tip. Podle systémových příznaků je možné zboží také filtrovat, pokud máte aktivní doplněk Parametrické filtry.

obrázek 01
Nastavení příznaků
Upravovat příznaky a přidávat vlastní můžete v Nastavení → Produkty → Parametry a příznaky na záložce Příznaky (obrázek 02).

obrázek 02
V prvním sloupci vidíte název příznaku. Ve druhém pak vidíte, zda se jedná o příznak systémový, či custom. Příznaky označené jako custom, jsou vaše vlastní volitelné příznaky. Můžete je pojmenovat, jak je pro vás nejlepší.
V pravém sloupečku vypínáte či zapínáte aktivitu příznaku. Pokud po kliknutí bude v pravém sloupečku šedivá ikonka s křížkem, příznak se vypnul u všech produktů, u kterých byl uvedený.
Po kliknutí na název příznaku se vám zobrazí nastavení jeho detailu. Na příkladu si ukážeme nastavení custom příznaku (obrázek 03).

obrázek 03
- Název: popisek, se kterým se příznak objeví na e-shopu.
- Kód: slouží k identifikaci příznaku např. v komunikaci s Helpdeskem. Zákazníci na e-shopu jej neuvidí.
- Zobrazit ve výpisu kategorie: pokud je zaškrtnuto, příznak se bude zobrazovat u produktů ve výpisu kategorie.
- Zobrazit v detailu produktu: pokud je zaškrtnuto, příznak se bude zobrazovat v detailu produktu.
- Zobrazovat produkty s příznakem v kategorii: umožňuje např. z produktů s příznakem Výprodej vytvořit kategorii Výprodej. Stačí zvolit existující kategorii, ve které se mají produkty zobrazovat. Pro nastavení je třeba, aby se jednalo o prázdnou kategorii. Pokud navštívíte detail takového produktu na záložce Kategorie, pak kategorii Výprodej nebude mít označenou.
- Barva příznaku: určuje, jakou barvu bude mít štítek s textem, pomocí kterého se příznak zobrazuje u produktu. Barvu můžete vybrat z dostupné palety, nebo zadat hexadecimálním kódem.
Nastavení systémových příznaků vypadá totožně. Není u nich však možné měnit název, ani barvu štítku.
Automatický příznak Akce
Systémový příznak Akce je unikátní tím, že je možné jej přímo navázat na použití akční ceny produktů (obrázek 04).
Pokud zaškrtnete políčko Navázat na akční cenu, příznak se automaticky zobrazí u produktu po dobu platnosti akční ceny.
Pokud u akční ceny v detailu produktu nemáte nastavená data od kdy do kdy bude platit, pak se příznak bude u takové produktu zobrazovat stále do chvíle, kdy akční cenu zrušíte. |

obrázek 04
Když změníte platnost akční ceny, pak se automaticky změní i doba trvání platnosti příznaku Akce. Jestliže má produkt varianty, tak platnost příznaku je nastavena na maximální rozpětí platnosti akční ceny všech variant.
Pokud bude akce nastavena pro několik variant a mezi jednotlivými akcemi na jednotlivé varianty bude prodleva jeden den a více, pak se příznak Akce bude u produktu zobrazovat od prvního data první akce až do posledního data poslední akce. Bude se tedy zobrazovat i v prodlevě mezi akcemi u jednotlivých variant.
Po importu produktů se příznak akce nastaví těm produktům a variantám, které budou mít v importu uvedenou akční cenu.
Automatický příznak Novinka
Systémový příznak Novinka je možné přímo navázat nově přidané produkty, respektive na jejich Stáří.
V umístění Nastavení → Produkty → Parametry a příznaky přejděte na záložku Příznaky a klikněte na název systémového parametru Novinka. Zobrazí se jeho detail (obrázek 05).
Zaškrtněte možnost Automaticky nastavit na dobu. Po zaškrtnutí nastavte počet dní, během kterých chcete, aby se u nově přidaných výrobků zobrazoval příznak novinka. Doporučujeme volit mezi 1 až 90 dny.
Nastavení tohoto příznaku funguje podle sloupce Staří (ve dnech), který se nachází v Produkty → Přehled. Automatické nastavení příznaku není možné zvolit pro nově naskladněný produkt, který již před vyčerpáním zásob existoval.

obrázek 05
Google parametry a Custom labely
Google parametry je možné propisovat pro příznaky jako custom labely. Ty můžete využít jak pro katalog produktů na Googlu, tak i na Facebooku. Můžete díky tomu vytvořit další skupiny produktů, kterou jsou například v Akci nebo jako Novinka.
Nastavení najdete na detailu každého příznaku v poli Google parametr (obrázek 05). V poli pak stačí vybrat pouze číslo custom labelu, pod kterým chcete, aby se parametr zobrazil. Celkem je možné označit až 5 labelů.
Následné zobrazení bude pak vypadat v Google nákupech takto (obrázek 06).

obrázek 06