Můžu používat svoje vlastní stavy objednávek?
Ano, samozřejmě. Vlastní stavy objednávek přidáte v Nastavení → Objednávky → Stavy pomocí tlačítka Přidat. Více informací najdete v článku Stavy objednávky.
Mohu pro e-maily vytvářet vlastní šablony?
Ano, jistě. Všechny informace o vytváření šablon najdete v článku Šablony e-mailů.
Mohu k e-mailům přikládat přílohy?
Tuto možnost najdete v sekci Nastavení → Emaily → Automatické zasílání na záložce Systémové akce. Přílohy můžete použít například k zaslání obchodních podmínek nebo formulářů pro odstoupení od smlouvy v e-mailu s potvrzením objednávky. Více najde v článku Informační e-maily.
Můžu nastavit na změnu stavu objednávky i jiné akce, např. generování dokladů?
Ano. Podrobné informace o nastavení včetně příkladu použití najdete v článku Stavy objednávky.
Můžu zákazníka informovat o objednávce pomocí SMS zprávy?
Ano, samozřejmě. Podrobné informace se dozvíte v článku SMS upozornění.
Je možné exportovat a vytisknout pro sklad objednávky k expedici?
Ano. Jednoduchý návod, jak vytisknout list k expedici, najdete v článku Objednávky.