Služba Ověřeno zákazníky od Heureky, vám umožní sbírat zpětnou vazbu od zákazníků a potenciálně i může zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu.
V rámci této služby zasílá Heureka vašim zákazníkům dotazníky s hodnocením vašich služeb. Na základě těchto hodnocení pak může Heureka vašemu e-shopu udělit certifikát Ověřeno zákazníky. Umístěním tohoto certifikátu na váš e-shop vašim zákazníkům potvrdíte, že jste spolehlivý e-shop, v němž se nemusí obávat podvodného jednání a mohou bezpečně nakoupit. Získáte také možnost umístit si recenze zákazníků na váš obchod.
Podrobné informace o službě Ověřeno zákazníky najdete na webu Heureky Ověřeno zákazníky.
Předpokladem pro nastavení této služby je registrace na Heureka.cz nebo Heureka.sk. Pokud ještě nejste registrováni, doporučujeme pročíst si článek Heureka a PPC a registraci provést.
Váš obchod je nejprve třeba propojit s Heurekou. Pro propojení zadejte do administrace e-shopu tajný klíč. Ten získáte v administraci Heureky:
Zelený nebo červený rámeček na stránce Nastavení a data z dotazníků obsahuje informaci o tom, v jakém stavu je zavedení služby Ověřeno zákazníky na vašem e-shopu.
Poté přejděte do administrace e-shopu, do sekce Propojení → Heureka. Tajný klíč vložte do pole Váš "tajný Heureka.cz klíč", nebo do pole Váš "tajný Heureka.sk klíč", podle toho, odkud tajný klíč máte (zda z Heureka.cz, nebo Heureka.sk). Jeden e-shop je možné propojit vždy jen s jednou verzí Heureky, tzn. že tajný klíč je možné vložit pouze do jednoho z polí.
Aktivovat zobrazení widgetu (ikony certifikátu) Heureka Ověřeno zákazníky můžete v administraci e-shopu v Propojení → Heureka na záložce Ověřeno zákazníky, a to zaškrtnutím volby Zobrazovat Heureka Widget. Po zaškrtnutí této volby se vám zobrazí pole Heureka Widget ID, do kterého bude třeba vyplnit ID, které získáte v administraci Heureky:
(['setKey', '123AB45CD...89YZ'])
. Místo '123AB45CD...89YZ'
bude uvedené vaše unikátní ID ikony certifikátu, složené z číslic a velkých písmen (pro ilustraci viz následující obrázek).'
zkopírujte.Přejděte zpět do administrace e-shopu do Propojení → Heureka na záložku Ověřeno zákazníky, a zkopírované ID vložte do pole Heureka Widget ID.
Zaškrtněte také možnost Umožnit odmítnutí dotazníku. To zákazníkovi dovolí při vytváření objednávky odmítnout zaslání dotazníku Ověřeno zákazníky. Nabídnout zákazníkovi odmítnutí dotazníku je povinností každého e-shopu.
Volbou Top pozice můžete nastavit odsazení widgetu od horního okraje stránky (v pixelech) a volbou Pozice určit, jestli se certifikát bude ukazovat ve vašem e-shopu u pravého, nebo levého okraje.
Pro správné fungování služby Ověřeno zákazníky je nutné nastavit také měření konverzí.
Widget se po úspěšném nastavení propojení e-shopu s Heurekou nemusí ihned zobrazit. Widget Ověřeno zákazníky se vám na e-shopu zobrazí až ve chvíli, kdy vám bude Heurekou udělen certifikát na základě hodnocení uživatelů a po získání určitého počtu objednávek. Stav udělení certifikátu najdete v administraci Heureky.
Měření konverzí je nástroj, který vám umožní sledovat návratnost vašich investic do Heureky. Více informací o této službě naleznete v nápovědě Heureky v článku Měření konverzí.
Pro aktivování měření konverzí ve vašem e-shopu:
Stav propojení si můžete ověřit v administraci Heureky v poli Stav měření konverzí. Pokud bylo propojení úspěšné, uvidíte zde hlášku Plná implementace. Do Heureky se začnou konverze propisovat až po první uskutečněné objednávce po aktivaci meření.
Prvním krokem by mělo být spárování Heureka kategorií s vašimi kategoriemi na e-shopu. Zasílání Heureka kategorií pro vaše produkty do feedu je zásadní pro správné napárování produktů. Celý postup najdete v článku Heureka kategorie.
Aby si Heureka vaše zboží mohla stáhnout a zobrazit, je třeba vložit do jejich rozhraní URL adresu vašeho XML feedu. V rámci našeho řešení máme připravený systémový feed. Více informací naleznete v článku Heureka XML feedy.
V případě, že na Heurece využíváte placenou inzerci, lze v rámci administrace e-shopu nastavit pro jednotlivé produkty maximální cenu za proklik. Návod najdete v článku Heureka a PPC.