Ostatní nastavení objednávky

Ostatní nastavení objednávky

Možnosti nastavení objednávky naleznete v Nastavení → Objednávky → Ostatní nastavení (obrázek 01). Jedná se o upřesňující nastavení objednávek jako je stanovení minimální ceny objednávky, nastavení historie objednávek pro registrované uživatele, nastavení rozšířené objednávky, změna stavu po kompletaci objednávky a doplňující informace.

Obrázek 01
Obrázek 01

Minimální cena objednávky

Umožňuje nastavit, jakou minimální hodnotu musí mít nákup, aby ho mohl zákazník dokončit. Pokud nastavíte například 500 Kč, zákazník nebude moci dokončit objednávku, která bude mít nižší hodnotu.

Na obrázku 02 vidíte, jak se zákazníkovi zobrazí výše popsané upozornění v objednávkovém procesu.

Obrázek 02
Obrázek 02

Historie objednávky

Pro zobrazení této možnosti je třeba mít aktivní doplněk Sledování stavu a historie objednávky. S výběrem a objednáním doplňku vám rádi pomohou kolegové na info@shoptet.cz.

Díky doplňku můžete nastavit, že zákazník ve svém zákaznické účtu uvidí nejen historii všech objednávek, ale také konkrétní stav, ve kterém se objednávky nachází (obrázek 03).

Obrázek 03
Obrázek 03

Po kliknutí na detail objednávky pak může zákazník obsah objednávky snadno nakoupit znovu (obrázek 04).

Obrázek 04
Obrázek 04

Rozšířená objednávka

Díky doplňku Rozšířená objednávka můžete zákazníkům ukázat, za kolik musí ještě nakoupit, aby měli doručení objednávky zdarma, případně slevu. S výběrem doplňku vám rádi pomůžou kolegové na info@shoptet.cz.

Pokud je zaškrtnuté políčko Zobrazit, zobrazí se zákazníkovi po přidání zboží do košíku pop-up okno se souvisejícími produkty a informací, jestli obdrží dopravu zdarma (a kolik do ní případně zbývá) (obrázek 05). Jak nastavit dopravu zdarma se pak dozvíte v článku Doprava a platby.

Více informací o nastavení doplňku naleznete v článku Rozšířená objednávka.

Obrázek 05
Obrázek 05

Kompletace objednávky

Zde nastavujete stav, do kterého se objednávka automaticky přepne potom, co je zkompletována. Stavy objednávky můžete přidávat a upravovat v umístění Nastavení → Objednávky → Stavy.

Navázání kompletace na změnu stavu objednávky vám může výrazně urychlit celý postup vyřizování a expedice objednávek. Ušetříte čas sobě a obsluze skladu odpadne další administrativní zátěž.

Příklad, jak toto navázání využít, najdete v článku Stavy objednávky.

Doplňující informace

Jedná se o pole, která se nacházejí v detailu objednávky v záložce Doplňující informace. Zde nastavujete, jak se mají jednotlivá pole jmenovat (obrázek 06). Můžete takto doplnit například EAN nebo jiné identifikátory. V detailu objednávky pak informace vyplníte (obrázek 07). 

Obrázek 06
Obrázek 06
Obrázek 07
Obrázek 07

Ostatní nastavení

V případě aktivní volby se zobrazí v Přehledu objednávek (Objednávky → Přehled) na záložkách jednotlivých stavů počtu objednávek, které se aktuálně v tomto stavu nachází (obrázek 08). 

Obrázek 08
Obrázek 08