Ano, samozřejmě. Je to nejlepší řešení. Přečtěte si více v článcích o Registraci domény a o Spuštění e-shopu na vlastní doméně.
Ne, Shoptet není registrátor domén. E-shop můžete mít u nás, ale jen s číselnou subdoménou např. 12345.myshoptet.com
, a to pro propagaci není dobré. Doporučujeme proto doménu si pro podnikání registrovat u některého z poskytovatelů těchto služeb.
Protože změna nameserverů může váš e-shop odstavit až na 48 hodin.
Přenést vzhled z původního e-shopu možné není. Můžete si vybrat z některé z našich šablon a dotvořit je doplňky pro vzhled. Anebo můžete pro individuální úpravy oslovit někoho z partnerů-kodérů.
K nám si můžete přenést data o vašich produktech a zákaznících. Více informací se dočtete v článku Přechod na Shoptet z jiného e-shopového řešení.
Určitě si uložte zálohové faktury, daňové doklady a objednávky. Budou se vám hodit i později pro účetnictví.
Své produkty k nám můžete přenést pomocí importu ve formátu CSV a XLSX. Můžete je k nám také nahrát v podobě validního dodavatelského XML feedu nebo pomocí feedu z Heureky. Více informací najdete v článku Přechod na Shoptet z jiného e-shopového řešení.
Individuální grafické úpravy pro vás mohou vytvořit naši partneři, kteří se zabývají kódováním. S tím, aby byl váš web funkční a přívětivý pro zákazníky, vám můžou poradit specialisté specialisté na uživatelskou zkušenost.
Mezi našimi produkty najdete i Shoptet Premium, který kombinuje výhody naší platformy a výběr toho nejlepšího z e-shopu na míru. Poskytneme vám stabilní základ, na kterém společně s vašimi programátory nebo Shoptet partnery můžete postavit e-shop se vzhledem dle vašich potřeb a propojením na různé externí aplikace.
Ano, váš e-shop opět může běžet na subdoméně ve tvaru např. 12345.myshoptet.com
.
S tím vám mohou pomoci naši partneři, kteří se specializují na převod a přípravu dat.