Nejlepší způsob, jak se ponořit do problematiky optimalizace pro vyhledávače, je přečíst si náš článek Základní SEO. Ten už vás navede dál. Pomoci vám mohou i naši partneři, kteří se na SEO specializují.
Přesměrování URL adres slouží k tomu, abyste nepřišli o pozice ve vyhledávačích. Vyhledávače mají indexované URL adresy z vašeho e-shopu a mohou vás penalizovat, pokud směřuje odkaz na nefunkční stránku. Místo toho, aby vyhledávač uviděl prázdnou stránku, bude přesměrován na stránku s obsahem. To samé taky ocení vaši zákazníci. Můžete nastavit automatické přesměrování nebo si jednotlivá pravidla určit manuálně.
Tento soubor se generuje automaticky, není tedy možné ho upravit. K čemu slouží a kde ho najdete, se dozvíte v článku Google Search Console.
Smazat takové hodnocení není možné. Můžete ale upravit jeho viditelnost nebo ho vůbec nemusíte schválit ke zveřejnění. To se týká hodnocení i komentářů. Více informací najdete v článku Hodnocení produktů a obchodu.
Slevové kupóny můžete generovat automaticky podle hodnoty objednávky. Nastavit můžete i výši slevy. Návod najdete v článku Slevové kupóny.
Jejich počet záleží na vašem tarifu. Přesná čísla se dozvíte v článku Newslettery.
Mohou se přihlásit pomocí prvku tzv. newsletter boxu. Ten slouží jen k přihlášení newsletterů z doplňku Hromadné rozesílání e-mailů. Podrobný návod na jeho nastavení najdete v článku Newslettery.
Ano. Kromě našeho doplňku Hromadné rozesílání e-mailů můžete použít služby jako jsou např.: Mailchimp, Ecomail, Leadhub a další.
S naším Provizním systémem je třeba, abyste si své provizní partnery našli sami. Nabízí se vám tak více svobody, ale také více práce. S AffilBox+ máte na výběr z existující databáze partnerů.
Marketing je velmi široký pojem. Ale nezoufejte. Můžete se obrátit na naše partnery, kteří se vyznají v oblastech, jako jsou: marketingové strategie, analytika, linkbuilding, PPC, affiliate, copywriting a obsahový marketing, e-mailing a sociální média.