Jak nastavím dopravu zdarma?
Dopravu zdarma nastavíte přímo v detailu konkrétní dopravy přes cenová nebo váhová rozmezí. Pomůže vám s tím příklad v článku Doprava a platby. Pro konkrétní produkt nastavíte dopravu zdarma v detailu produktu na záložce Ceník pod nadpisem Slevy nebo hromadně v sekci Produkty → Slevy.
Můžu přepravovat i atypický produkt?
Ano, můžete. V detailu produktu na záložce Logistika zaškrtněte možnost Atypická doprava. Pokud se takový produkt objeví v košíku, zákazníkovi se zobrazí možnosti pouze pro atypickou dopravu. Tu nastavíte podle článku Doprava a platby.
Je možné pracovat s rozměry zásilky?
V současnosti na záložce Logistika v detailu každého produktu najdete možnost vložit rozměry balení jednotlivých produktů (délku, výšku a šířku). Do budoucna pak dojde k dalšímu rozšíření funkce.
Jaké dopravy mám k dispozici?
Informace o všech dopravách najdete v článku Přehled podporovaných dopravců.
Jaké platby mohu využít?
Seznam všech plateb, které můžete využít, najdete v článku Doprava a platby.
Co když chci používat jinou dopravu, než podporujete?
Používat jinou dopravu bohužel žádným způsobem nelze. Ale nebojte, na napojeních na další dopravce stále usilovně pracujeme.
Musím mít uzavřenou smlouvu s dopravci?
Ano, s dopravci, které chcete využívat, je třeba mít smlouvu. Jedinou výjimku tvoří Zásilkovna, kde pro uzavření smlouvy stačí při registraci schválit obchodní podmínky. U ostatních dopravců smlouvu vyjednáte s obchodním zástupcem.
Může zákazník sledovat vyřizování objednávky?
Ano, může. Jednoduchý postup najdete v článku Informační e-maily.
Mohu pro párování plateb využít i jinou banku než Fio?
Ano, postačí vám k tomu ABO soubor z vaší banky. Kde ho najdete a jak ho vložíte do administrace, najdete v článku Párování plateb. Rovněž můžete využít Propojení s bankou od Shoptet Pay.
Kde vyplním číslo bankovního účtu?
Číslo svého účtu včetně IBAN a BIC vyplníte v Nastavení → Základní nastavení → Měny v detailu každé měny v sekci Bankovní účet.
Jak správně používat Skladové nároky?
Vyřešený skladový nárok nastavte jen u toho stavu objednávky, kde skutečně zboží odchází ze skladu k expedici. Více informací najdete v článku Skladové nároky. Praktický případ, jak se stavy objednávek pracovat, je pak popsán v článku Stavy objednávky.
Jak vytvořit vícejazyčný e-shop?
První, doporučenou, možností je použít dva nebo více e-shopů s odlišnou doménou prvního řádu (například .cz, .sk) a se stejnou doménou druhého řádu (například název vašeho e-shopu). Tyto e-shopy propojíte odkazy a použijete pro ně doplněk Synchronizace skladů.
Druhou možností je pak využití doplňku Cizí jazyky, který umožní přidání více jazyků do jednoho e-shopu. Doporučujeme ho kombinovat s doplňkem Cizí měny. Více informací najdete v článku Cizí jazyky.
Musím si pro různé hmotností/cenové rozmezí nastavit dvě různé dopravy?
Cenové rozmezí nebo cenu dopravy dle hmotnosti nastavíte v detailu dopravy v Nastavení → Doprava a platby → Způsoby dopravy. Více informací najdete v článku Doprava a platby. Nastavení různých doprav kvůli odlišení cen nebo váhových rozmezí nedoporučujeme – jedna doprava totiž může být označena jen jedním kódem dopravce, více informací najdete v článku Šablony e-mailů.