Ano, můžete. V umístění Zákazníci → Skupiny můžete přidat tolik zákaznických skupin, kolik jen chcete. Díky doplňku Velkoobchod můžete přidávat velkoobchodní skupiny, které mohou mít svá specifická nastavení. Více informací se dozvíte v článku Skupiny zákazníků.
S vytvářením segmentů zákazníků vám pomůže doplněk Hodnocení zákazníků. Zákazník za své počínání na e-shopu získává pozitivní nebo negativní hodnocení. Je možné nastavit akce, za které se jednotlivé body udělují i dobu trvání hodnocení.
S rozpoznáním rizikových zákazníků, kteří často stornují objednávky, vám pomůže Hodnocení zákazníků.
Můžete nastavit, kolikrát bude možné stornování tolerovat. Rizikovým zákazníkům je možné objednávky automaticky stornovat, abyste se nemuseli obtěžovat jejich odbavováním ze skladu.
Funkci doporučujeme používat obezřetně.
Doplněk Hodnocení zákazníků umožňuje na základě nastavených pravidel řadit zákazníky do segmentů automaticky.
Abyste zabránili zákazníkovi v nákupu, můžete blokovat jeho IP adresu, ze které na váš e-shop přistupoval. Je třeba si však uvědomit, že tento zákazník může použít jiné připojení s jinou IP adresu.
Jednu IP adresu navíc může sdílet více subjektů. Může to být celá firma, škola a u některých poskytovatelů internetu i celá ulice.
Ano. Maximální možnou slevu můžete určit v nastavení zákaznické skupiny.
Ano, jistě. Pokud máte doplněk Velkoobchod, můžete pro registraci velkoobchodních zákazníků vyžadovat vyplnění všech údajů. Více informací najdete v článku Skupiny zákazníků.
Ano. Pokud zákazník použil pro své nákupy a pro registraci stejný e-mail, pak je možné všechny nákupy evidovat v jednom profilu. Návod, jak na to, najdete v článku Věrnostní slevy.
Ano, v detailu zákazníka pomocí tlačítka Přihlásit se jako zákazník. Návod najdete v článku Zákazníci.
Hesla zákaznických účtů nelze importovat. Ale nebojte, v článku Import zákazníků pro vás máme krátký návod, jak si zákazník může vytvořit nové heslo.