Přidávat nové značky nebo upravovat stávající informace můžete v Produkty → Značky (obrázek 01).
Přidat: přidání nové značky.
V menu kategorií: pokud je zaškrtnuto, bude se značka zobrazovat v levém menu na hlavní stránce e-shopu v kategorii Značky.
V seznamu značek: pokud je zaškrtnuto, bude se daná značka zobrazovat v přehledu značek na adrese www.domena-eshopu.cz/znacka.
Nepoužívané značky smažete kliknutím na křížek v posledním sloupci tabulky. Smazáním značky nedojde ke smazání produktů, které ji používají. Značka se od produktu pouze odebere a produkt nebude mít přiřazenu žádnou značku.
Nastavení značek
Způsob, jakým se budou značky na e-shopu zobrazovat, ovlivníte v sekci Produkty → Značky na záložce Nastavení (obrázek 02).
Zobrazit: povolí zobrazení značek zákazníkům. Zobrazit značky lze následujícími způsoby:
Prvek Kategorie: lze umístit do pravého nebo levého postranního sloupce, případně do patičky. Zobrazení sloupců závisí na rozvržení stránky a konkrétní šabloně obchodu.
Stránka Prodávané značky: lze přidat do horního menu e-shopu stránku s názvem Značky. Po kliknutí na ni se otevře nová stránka se seznamem značek na e-shopu.
Viditelnost stránky: volba ovlivňuje, komu se zobrazí stránka se seznamem značek na e-shopu, i komu se zobrazí rozbalený seznam značek v kategorii. Na výběr máte několik možností:
Všichni zákazníci,
Pouze přihlášení zákazníci,
Pouze nepřihlášení zákazníci.
Zobrazit rozbalené v menu kategorií: zobrazí seznam značek rozbalený.
Aby měla tato volba fungovala, je potřeba mít zaškrtnuté políčko Zobrazit.
Po kliknutí na název značky se zobrazí všechny produkty, ke kterým je značka přiřazena.
Nastavení detailu značky
Upravit nastavení konkrétní značky můžete kliknutím na políčko s jejím názvem. V záložce Obecné můžete nastavit tyto vlastnosti (obrázek 03):
Název: jméno značky.
Oficiální web: zde můžete vložit odkaz na oficiální stránky značky včetně http://.
Zobrazit v menu kategorií: zobrazí značku v menu kategorií.
Zobrazit v seznamu značek: zobrazí značku v seznamu značek.
Popis značky: popis značky. Když poté kliknete na značku v levém menu na hlavní stránce e-shopu, zobrazí se pouze zboží od daného značky a zároveň i tento popis na místě popisu kategorie.
V záložce Pokročilé můžete nastavit:
Název (tag "title"): název stránky tak, jak ho uvidí vyhledávače, popř. návštěvníci v záložce prohlížeče. Jeden z klíčových prvků, jehož správná definice zvyšuje pozice v SEO. Pokud nebude vyplněn, použije se globální nastavení ze sekce Marketing → Základní SEO (více viz článek Základní SEO).
(meta tag "description"): tento text je zobrazen ve výsledcích vyhledávaní jako popisek vaší stránky. Kontext a kvalita popisku může zvýšit šanci na proklik na vaši stránku. Optimální délka je 320 znaků. Pokud nebude vyplněn, použije se globální nastavení ze sekce Marketing → Základní SEO (více viz článek Základní SEO).
URL adresa: určuje URL adresu značky. Vytváří se automaticky podle názvu nebo ji můžete manuálně přepsat. Vypadá pak následovně http://domena-eshopu.cz/znacka/tatoURL/.
Filtrování podle značek
Díky doplňku Filtry výrobců a značek je možné na e-shopu filtrovat podle vámi uvedených značek. Přítomnost filtru je u šablon obchodu navázána na prvek Filtry. Ten musí být umístěn v rozvržení stránky.
Výjimku tvoří šablony Pop a Rock, které mají filtry zobrazené přímo v kategorii nad samotným seznamem produktů.
S výběrem a objednáním doplňku vám rádi pomůžeme na info@shoptet.cz.
Jak hodnotíte užitečnost informací v tomto článku?